Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då är man här igen, 28 år. 400k i skuld.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pricha22" data-source="post: 477699" data-attributes="member: 5561"><p>Vill bara skriva av mig, inga frågor.</p><p></p><p>Jag har varit spelberoende aa typ hela mitt vuxen liv. Var spelfri och varit i behandling i 8 månader. Var också nästan skuldfri med endast 30,000 kr kvar.</p><p></p><p>Dem 8 månaderna gick verkligen bra, inga spel tankar eller sug, livet var bra enligt mig.</p><p></p><p>I oktober så tänkte jag mycket på att det var dags att börja spara pengar ( avanza ). Så kollade mycket på aktier på tiktok och reddit. Då gjorde jag ett väldigt väldigt dum beslut att låna pengar för att köpa Beyond Meat Aktier efter att jag sett folk postar dem har 5x 10x sina pengar. Aa det gjorde jag, lånade 90,000 och all in på Beyond meat, gick ner ganska snabbt med -50%. Tänkte aa det går att vända så lånade 30,000 kr till och letade efter andra aktier att 2x pengarna. Till slut så blev det -113,000 kr på avanza med lånade pengar.</p><p></p><p>Ja, så började det. Så var man tillbaka igen i spelande, nu 400,000 kr skulder. Spelade bort dagens lön då lönen kommer inte täcka alla räkningar. Nu har jag inga pengar kvar. Har inte betalat hyra + el förra månaden heller. Dec Hyran gick dock att dela up så nu januari blir Hyran + 50% Dec hyran. Vilken jag kommer inte kunna betala.</p><p></p><p>Nu känner jag mig bara dåligt, det händer om och om igen, fjörde gången nu. skamsen jag känner just nu, har inte berättat för någon ännu. </p><p></p><p>Jag har inte mycket i mitt namn, tänker nu på att säjla allt jag har ( 20-50k bilen, soffa, tv ) och köper enkelt bijlet till thailand. Leva där o länge pengar räcker sen är det gg.</p><p></p><p>Med denna så jag jag nu spelat bort 1,400,000 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pricha22, post: 477699, member: 5561"] Vill bara skriva av mig, inga frågor. Jag har varit spelberoende aa typ hela mitt vuxen liv. Var spelfri och varit i behandling i 8 månader. Var också nästan skuldfri med endast 30,000 kr kvar. Dem 8 månaderna gick verkligen bra, inga spel tankar eller sug, livet var bra enligt mig. I oktober så tänkte jag mycket på att det var dags att börja spara pengar ( avanza ). Så kollade mycket på aktier på tiktok och reddit. Då gjorde jag ett väldigt väldigt dum beslut att låna pengar för att köpa Beyond Meat Aktier efter att jag sett folk postar dem har 5x 10x sina pengar. Aa det gjorde jag, lånade 90,000 och all in på Beyond meat, gick ner ganska snabbt med -50%. Tänkte aa det går att vända så lånade 30,000 kr till och letade efter andra aktier att 2x pengarna. Till slut så blev det -113,000 kr på avanza med lånade pengar. Ja, så började det. Så var man tillbaka igen i spelande, nu 400,000 kr skulder. Spelade bort dagens lön då lönen kommer inte täcka alla räkningar. Nu har jag inga pengar kvar. Har inte betalat hyra + el förra månaden heller. Dec Hyran gick dock att dela up så nu januari blir Hyran + 50% Dec hyran. Vilken jag kommer inte kunna betala. Nu känner jag mig bara dåligt, det händer om och om igen, fjörde gången nu. skamsen jag känner just nu, har inte berättat för någon ännu. Jag har inte mycket i mitt namn, tänker nu på att säjla allt jag har ( 20-50k bilen, soffa, tv ) och köper enkelt bijlet till thailand. Leva där o länge pengar räcker sen är det gg. Med denna så jag jag nu spelat bort 1,400,000 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då är man här igen, 28 år. 400k i skuld.
Topp