Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

CSN under skuldsanering?

Jag har fått ett erbjudande att fortbilda mig inom mitt yrke, ett program på 50% under 3 år. Funderar på det här med CSN, kan man få studiemedel trots aktiv skuldsanering?

Erbjudande att fortbilda dig men du behöver själv bekosta det? Låter inte som en bra deal.

Jag hade kollat med både KFM och CSN (Märkligt ibland hur folk vänder sig till forum för frågor när CSN bara är ett mail/samtal bort).
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar :)

Jag hade kollat med både KFM och CSN (Märkligt ibland hur folk vänder sig till forum för frågor när CSN bara är ett mail/samtal bort).
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar :)
Eller så har man inte tid att sitta i telefonkö i flera timmar och frågar här..?

Ja, du kan få CSN när du har skuldsanering. CSN är inget som kreditprövas. Såvida du inte har skulder till just CSN men den är väl given..

Jag har skuldsanering och CSN.

Följer betalplan och betalar som jag ska på den.
Arbetar upp till fribeloppstaket.

Tror att de kan bli problem om du ej följer betalplan.

Ser inget märkligt med att fråga här. De allra flesta ämnen som diskuteras här är typ ett samtal bort från nånting så det handlar inte om det utan de flesta vill väl höra vilka erfarenheter andra har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp