Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar - existerar dessa fortfarande

Är dessa fortfarande aktuella och har någon nyligen fått ett lån där?

Har inte hört att de lagt ner. Websidan är aktiv.

Ja, de är samma som Monifit. De är absolut de värsta som finns. Stort varning mot dem.

Webbsidan finns kvar men det går inte att ansöka. Hittar ingen info på sidan. Någon som vet mer?

Hade en skuld hos dem, ca 3000 inte hört ngt på över 1 år från dem. Skuldsanering nu och dem rapporterade inte in skulden heller.
(Jag glömde bort dem när jag gjorde ansökan) så dem nog inte jätte aktiva iallafall

Skumt… jag lyckades logga in på ”mina sidor” och kunde skicka ett meddelande till deras kundtjänst. Får se om det kommer något svar….

Hade en skuld hos dem, ca 3000 inte hört ngt på över 1 år från dem. Skuldsanering nu och dem rapporterade inte in skulden heller.
(Jag glömde bort dem när jag gjorde ansökan) så dem nog inte jätte aktiva iallafall
Är du säker på att de inte ingår de kanske har sålt skulden till annat bolag ?
Värsta bolaget som finns, de försökte få med en skuld i min sanering som inte ens existerade.

Är du säker på att de inte ingår de kanske har sålt skulden till annat bolag ?
Värsta bolaget som finns, de försökte få med en skuld i min sanering som inte ens existerade.
Det är ju om de sålt till ngt inkasso utan att de meddelat mig, men ja du har rätt de kanske ligger med där någonstans utan att jag märkt det!
Håller med när de var helt aktiva var dem inte roliga att ha att göra med!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp