Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi alltid 2000 kr?

Har haft samma kreditgräns på 2000 kr i typ 1,5 år nu trots att betalningarna sköts varje månad, antingen förlängningsbeloppet eller fullbetalning. Nån mer än mig?
Credifi kan inte svara på varför.

Har haft samma kreditgräns på 2000 kr i typ 1,5 år nu trots att betalningarna sköts varje månad, antingen förlängningsbeloppet eller fullbetalning. Nån mer än mig?
Credifi kan inte svara på varför.
Lika bra med deras sjuka ränta och uppläggningsavgift. Höj inte, skulle rekommendera dig att stänga ner det kontot

Deras upplägg är gjord så att människor ska hamna i ekonomiska problem. Jag lånade där och betalade lånet inom 1,5 månad och fick ändå betala typ över 1000 kr extra i avgifter och skit.

Min fru tog en kredit hos credifi i höstas på 5000 kr, vi slutbetalade den igår och nu kan hon låna 5000 kr igen men vi ska avsluta den krediten idag.

Deras upplägg är gjord så att människor ska hamna i ekonomiska problem. Jag lånade där och betalade lånet inom 1,5 månad och fick ändå betala typ över 1000 kr extra i avgifter och skit.
Jag håller med. Credifi och lumify är nog bland de sämsta vad gäller avgifter och upplägg. Avråder från att använda dessa två.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp