Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Coop medmera

Tjenare!

Ansökte med medsökande 200tkr för att sänka räntan ytterligare än vad jag gjort förra året. Fick ett erbjudande direkt om ett lån från Coop medmera 200tkr, ränta 4,1. Signerat, mejl om beviljat, utbetalning om 2-3 bankdagar. Lånet syns på mina sidor.

Har nu läst om personer som fått beviljat av medmera och sedan efter signerat skuldebrev fått komplettering? Är detta vanligt tillvägagångssätt? Känns lite skumt med tanke på att man fått bekräftelse på att lånet är beviljat?

allt gott!

Jag tror att det är ett ovanligt tillvägagångsätt.

Jag har också Coops medmera-lån. Inga kompletteringar. Allt gick smooth (som Klarna hade sagt)

gött! När tecknade du det? Hur många dagar tog det tills du fick pengarna på kontot? :)

haha smooth
Ansökte om lånet i september. Vill minnas att det tog 2-3 dagar för pengarna att nå mitt konto.

Första månaden är betalningsfri. Min första betalning drogs nu i oktober (enbart ränta) Min första ”riktiga”betalning blir nu i november. Ränta+amortering.

Ansökte om lånet i september. Vill minnas att det tog 2-3 dagar för pengarna att nå mitt konto.

Första månaden är betalningsfri. Min första betalning drogs nu i oktober (enbart ränta) Min första ”riktiga”betalning blir nu i november. Ränta+amortering.

okej kunde du se lånet på dina sidor direkt? Jag kan se all info på mina sidor, däremot står det att lånets startdatum är 21-11-28. Har fixat autogiro etc, borde väl vara konstigt om de skulle begära komplettering efter allt landat såhär? Har iofs sökt på en helg så de manuella kanske ser annorlunda ut imorgon

okej kunde du se lånet på dina sidor direkt? Jag kan se all info på mina sidor, däremot står det att lånets startdatum är 21-11-28. Har fixat autogiro etc, borde väl vara konstigt om de skulle begära komplettering efter allt landat såhär? Har iofs sökt på en helg så de manuella kanske ser annorlunda ut imorgon
Det kan jag ej svara på. Har faktiskt inte loggat in på ”mina sidor”

Du behöver inte vara orolig. Och om de vill ha en komplettering, är det hela världen? Om det skulle ta några extradagar är väl inte hela världen? Jag antar att du inte avlider om du inte får pengarna innan ex torsdag.

Jag tror du ser pengarna på ditt konto i morgon eller på tisdag! Du kan ju höra av dig när de har landat!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp