Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector preliminärt beviljad?

Hejsan!

Jag har ansökt om ett samlingslån för att få bort en massa dyra krediter och har ansökt med min mamma som medsökande, jag har inte så bra kreditbetyg men inga betalningsanmärkningar eller ens sena betalningar och hon har riktigt bra kreditbetyg, 0,0% risk. Vi har fått ett lån på 285 000 preliminärt beviljat och det står till och med "pengarna betalas ut" i grönt högst upp när jag loggar in på Collector, det kommer ju behandlas av en handläggare men är det stor risk att det blir nekat efter detta? Vi har båda skrivit på skuldbrev mm. Är det någon som har erfarenhet av dem?

Ja skulle vilja tro att det inte kommer nekas i efterhand. Då din morsa står som säkerhet för lånet så lär pengarna betalas ut utan problem, speciellt med tanke på hennes otroligt låga risk. Banken vet att om inte du kan betala av lånet så kan dom kräva det från din morsa utan bekymmer.

Tack för ditt svar! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket så jag hoppas verkligen det går igenom. De små lånen jag har är typ med 20% ränta och fick 7,5% på detta lånet, kommer spara mig många tusenlappar

Tack för ditt svar! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket så jag hoppas verkligen det går igenom. De små lånen jag har är typ med 20% ränta och fick 7,5% på detta lånet, kommer spara mig många tusenlappar
Ingen orsak, lycka till! Kommer göra enorm skillnad när sms lånen är borta, då kan man fokusera på annat med tusenlapparna som man sparar.

Hejsan!

Jag har ansökt om ett samlingslån för att få bort en massa dyra krediter och har ansökt med min mamma som medsökande, jag har inte så bra kreditbetyg men inga betalningsanmärkningar eller ens sena betalningar och hon har riktigt bra kreditbetyg, 0,0% risk. Vi har fått ett lån på 285 000 preliminärt beviljat och det står till och med "pengarna betalas ut" i grönt högst upp när jag loggar in på Collector, det kommer ju behandlas av en handläggare men är det stor risk att det blir nekat efter detta? Vi har båda skrivit på skuldbrev mm. Är det någon som har erfarenhet av dem?
Hej! Är i samma sits tänkte bara kolla hur det vart för dig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp