Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Collector betalkoll UC?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svartRöd" data-source="post: 97605" data-attributes="member: 4230"><p>Det där får du gärna nämna några ord till om, har åt helvete för dyr ränta på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">bank norweigan</a> jämfört med storleken på lånet, alltså det är rätt stort.</p><p></p><p>Tänkte vänta 6-12mån för att få bättre betyg och förhoppningsvis få någon normal räntesats, vad det nu är, har blanco på allt mellan 2%-150% ungefär även om de senare nästan är borta. 3-5% ses som bra 5-10% Ok och allt över är ju inte alls bra. Visst 30% är bättre än 100%, men väldigt olika förutsättningar med samma inkomst som beror på mer eller mindre betydelsefulla saker. </p><p></p><p>Totalt ointressant för mig om jag söker 15 olika lån på samma dag... så länge jag inte tar alla dom ifall jag skulle bli beviljad men det har jag förstått nu att ungefär är det sämsta man kan göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svartRöd, post: 97605, member: 4230"] Det där får du gärna nämna några ord till om, har åt helvete för dyr ränta på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]bank norweigan[/URL] jämfört med storleken på lånet, alltså det är rätt stort. Tänkte vänta 6-12mån för att få bättre betyg och förhoppningsvis få någon normal räntesats, vad det nu är, har blanco på allt mellan 2%-150% ungefär även om de senare nästan är borta. 3-5% ses som bra 5-10% Ok och allt över är ju inte alls bra. Visst 30% är bättre än 100%, men väldigt olika förutsättningar med samma inkomst som beror på mer eller mindre betydelsefulla saker. Totalt ointressant för mig om jag söker 15 olika lån på samma dag... så länge jag inte tar alla dom ifall jag skulle bli beviljad men det har jag förstått nu att ungefär är det sämsta man kan göra. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Collector betalkoll UC?
Topp