Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Coeo inkasso, skickar in samma skuld igen

Jag fick också 10 mejl om återbetalningen. Dem kommer att be dig om dina bankuppgifter för att få återbetalningen och sen kommer de försöka dra pengarna för alla skulder du har hos dem ;) då blir det svårt att få tillbaka pengarna och dem kommer att skylla på ”fel i systemet” men skulderna är reglerade
Har dom försökt dra pengar från ditt konto?

Jag fick också detta Mail, men ska man verkligen lämna sina bankkontouppgifter för återbetalning? Känns väldigt oseriöst och suspekt alltihop
Det hade inte jag gjort. Jag loggade in på mina sidor hos dom, inte via länk i mejlet dock. Där fanns inget om nån återbetalning, bara mina skulder, så då struntade jag bara i det.

Loggade in på KFM idag för att se vad som händer med mitt ärende som coeo skickat in. Ser då att de behandlar ytterligare ett ärende från coeo! De har skickat in ytterligare ett! Hur har de mage?? Alla tre skulder hos coeo ingår i min sanering.
Även jag har fått mejl från coeo om återbetalning och ytterligare ett mejl om att det första mejlet är fel.
Vad är detta för skitföretag egentligen?
Jag ska ringa dem igen på måndag morgon. Ska även ringa kfm och fråga vad ärende nr 2 handlar om.

Idag fick jag brev om att Coeo dragit tillbaka ärendenet, loggade in på KFM sida och ser att de även dragit tillbaka det som var i status "ärendet handläggs". Mycket lättad!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp