Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

claritz.com ett nytt lån?

Såg detta idag,när jag googlade på skuldrådgivning online
claritz.com som ger lån och på samma sida står det också:

Är du i behov av mer hjälp för att komma ur en skuldfälla? Ta hjälp av ekonomerna på Deckins, de hjälper med skuldrådgivning och skuldsanering. Kollade hemsidan deckins.com och nu undrar jag om någon annan här vet ngt om dessa??

Såg detta idag,när jag googlade på skuldrådgivning online
claritz.com som ger lån och på samma sida står det också:

Är du i behov av mer hjälp för att komma ur en skuldfälla? Ta hjälp av ekonomerna på Deckins, de hjälper med skuldrådgivning och skuldsanering. Kollade hemsidan deckins.com och nu undrar jag om någon annan här vet ngt om dessa??

De ordnar inga lån, de rådgiver bara mot betalning och eventuellt hjälper de till att ansöka om skuldsanering hos KFM. Detta är alltså en tjänst som vid hembesök kostar 300 kr/timme. Det är bättre att gå via Kommunens tjänster, de är helt gratis.

Claritz är väl ett lån

De ordnar inga lån, de rådgiver bara mot betalning och eventuellt hjälper de till att ansöka om skuldsanering hos KFM. Detta är alltså en tjänst som vid hembesök kostar 300 kr/timme. Det är bättre att gå via Kommunens tjänster, de är helt gratis.

Claritz är väl ett lån... men jag tror att det är samma som Folkia...

Någon som vet vad de tar för upplysning?

Ingen aning
Är det någon här som sökt

Ska man våga pröva...

Verkar vara Folkia som har denna sidan, finns ett telefonnr som går dit under fliken blancolån.

Varför kalla det blancolån när löptiden är max 90 dagar det är ju ett smslån eller hur?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp