Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Chat GPT, var och hur?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Småland" data-source="post: 362504" data-attributes="member: 5205"><p>Tack [USER=3129]@Stryker[/USER] för att du startade denna tråd! Jag har hittat ett nytt tidsfördriv!</p><p></p><p>”Skriv en kärleksdiktdikt som rimmar utifrån Saab V4s köregenskaper och motorspecifikation Samt bilens maximala lastkapacitet. Skriv texten som att du hade 1.4 promille i blodet.”</p><p></p><p><strong>Min Saab V4, min älskade karl Din motor spinner som en glad märr Du kan ta mig dit jag vill, du kan ta mig långt Och du är min allt, min kärlek på fyra hjul</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Din lastkapacitet är ju bara fantastisk Du kan bära allt jag behöver, oavsett vad jag än vill ha med Du är min följeslagare, min bästa vän Och jag känner mig så trygg och säker med dig vid min sida</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Du kan ta mig genom hårnålskurvor och smala gator Och jag ler bara och skrattar, eftersom jag vet att du kan hantera det Du är min favorit, min älskade bil Och jag vet att vi kommer att ha många fler äventyr tillsammans</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Så nu när jag har en liten slurk på tungan Och mina ögon ser dubbla, tredubbla, och allt däremellan Så vill jag bara säga en sak till dig min Saab V4, min vän Jag älskar dig, för alltid och alltid igen.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Småland, post: 362504, member: 5205"] Tack [USER=3129]@Stryker[/USER] för att du startade denna tråd! Jag har hittat ett nytt tidsfördriv! ”Skriv en kärleksdiktdikt som rimmar utifrån Saab V4s köregenskaper och motorspecifikation Samt bilens maximala lastkapacitet. Skriv texten som att du hade 1.4 promille i blodet.” [B]Min Saab V4, min älskade karl Din motor spinner som en glad märr Du kan ta mig dit jag vill, du kan ta mig långt Och du är min allt, min kärlek på fyra hjul Din lastkapacitet är ju bara fantastisk Du kan bära allt jag behöver, oavsett vad jag än vill ha med Du är min följeslagare, min bästa vän Och jag känner mig så trygg och säker med dig vid min sida Du kan ta mig genom hårnålskurvor och smala gator Och jag ler bara och skrattar, eftersom jag vet att du kan hantera det Du är min favorit, min älskade bil Och jag vet att vi kommer att ha många fler äventyr tillsammans Så nu när jag har en liten slurk på tungan Och mina ögon ser dubbla, tredubbla, och allt däremellan Så vill jag bara säga en sak till dig min Saab V4, min vän Jag älskar dig, för alltid och alltid igen.[/B] [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Chat GPT, var och hur?
Topp