Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Chans till att få lån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stormlind" data-source="post: 476175" data-attributes="member: 14028"><p>sökte 95000kr för att jag ville lösa vissa lån med de. En långivare som svarade hade gett bud ok upp till 250.000kr för det är väl max som de lånar ut tror jag. Jag tackade ja till det erbjudandet 250k men blev avslag när långivaren själv tog UC och gjorde bankkonto och budgetkontroll via Kreditz tror jag det var eller liknande tjänst. Den förfrågan registreras inte, men de kollar ändå på UC igen och räcker inte att <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> gör det.</p><p>Jag tycker att långivaren borde ha ringt upp en och förklarat varför och att få en chans att sälja in sig själv i alla fall och förklara sin situation. Jag menar, med ett samlingslån så hade jag istället fått många fler tusen över varje månad och kunna amortera extra på lån.</p><p></p><p>Det kändes som att man gjorde en helt ny låneansökan där och förstår inte alls vad jag skulle ha Lendo till egentligen.</p><p>De andra låneförmedlarna kanske jobbar på annat sätt, vad vet jag. Men Lendo har blivit riktigt kassa. Man fick inte ens se sina erbjudanden online utan man måste prata med Lendo, och de ringer efter 1 dygn man gjort ansökan. Han var bara stressad jag pratade och kändes inte intresserad av att lyssna på mina frågor.</p><p>Men sök på Lendo du, fast jag nu har jag varnat dig att det verkar kört när man har en missbrukad kredit.</p><p>Försök att hittta en medsökande så går det nog bättre, Eller vänta tills dina anmärkningar går ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stormlind, post: 476175, member: 14028"] sökte 95000kr för att jag ville lösa vissa lån med de. En långivare som svarade hade gett bud ok upp till 250.000kr för det är väl max som de lånar ut tror jag. Jag tackade ja till det erbjudandet 250k men blev avslag när långivaren själv tog UC och gjorde bankkonto och budgetkontroll via Kreditz tror jag det var eller liknande tjänst. Den förfrågan registreras inte, men de kollar ändå på UC igen och räcker inte att [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] gör det. Jag tycker att långivaren borde ha ringt upp en och förklarat varför och att få en chans att sälja in sig själv i alla fall och förklara sin situation. Jag menar, med ett samlingslån så hade jag istället fått många fler tusen över varje månad och kunna amortera extra på lån. Det kändes som att man gjorde en helt ny låneansökan där och förstår inte alls vad jag skulle ha Lendo till egentligen. De andra låneförmedlarna kanske jobbar på annat sätt, vad vet jag. Men Lendo har blivit riktigt kassa. Man fick inte ens se sina erbjudanden online utan man måste prata med Lendo, och de ringer efter 1 dygn man gjort ansökan. Han var bara stressad jag pratade och kändes inte intresserad av att lyssna på mina frågor. Men sök på Lendo du, fast jag nu har jag varnat dig att det verkar kört när man har en missbrukad kredit. Försök att hittta en medsökande så går det nog bättre, Eller vänta tills dina anmärkningar går ut. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Chans till att få lån?
Topp