Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till 350k samlingslån

Hej,

Tänkte höra med er vad ni tror om mina chanser till ett samlingslån, 350k.

Uc betyg 7,3
FF 12st
Inkomst 355k
Underskott 6k

Blanco 230k, tillsammans med min sambo. Varav 100 är till handpenning av våran lägenhet. Har också ett bolån som ligger på 660000 nu.

Sen har jag ett privat till min mamma samt ett lån som min sambo har tagit på 65k.
mvh

Senast ändrad:
Du har många förfrågningar, har läst någonstans här på forumet att 5-6 st kan vara ok, när i tid är du där isåfall om det stämmer?

Vänta ut FF tills du har kreditbetyg Bra, sen kan du låna 350k via en låneförmedlare.

Så ni tror inte jag kommer få något erbjudande via lendo om jag söker 350k nu?

Finns ju andra som fått med samma betyg vad jag har sett, men runt 150-200k vet inte hur det är med 350 k.

Slängde iväg en ansökan på lendo. Har hittils fått svar av;

Ica banken 350.000 7,41%
Coop 350.000 7,31%
Remember 350.000 19,68%
Marginalen bank 350.000 8,33%

Någon som haft med någon av dessa att göra? Vilka är bäst? Just nu är det ju coop som jag kommer acceptera. Vilka har lösenkrav?

Senast ändrad:
Slängde iväg en ansökan på lendo. Har hittils fått svar av;

Ica banken 350.000 7,41%
Coop 350.000 7,31%
Remember 350.000 19,68%
Marginalen bank 350.000 8,33%

Någon som haft med någon av dessa att göra? Vilka är bäst? Just nu är det ju coop som jag kommer acceptera. Vilka har lösenkrav?

Grattis!
Det var fan bra med tanke på UC risk. Ligger själv på 7,4% men ska betala ner kreditkort och försöka få ner den ett par procent till innan jag söker. Marginalen är bra men 1% högre ränta än Coop, hade tagit Coop.

Grattis!
Det var fan bra med tanke på UC risk. Ligger själv på 7,4% men ska betala ner kreditkort och försöka få ner den ett par procent till innan jag söker. Marginalen är bra men 1% högre ränta än Coop, hade tagit Coop.
Tack! Det var en ren chansning då easycredit skulle bli att synas på UC. Läst om att coop kan vara lite krångliga, kompletteringar osv?

7.31% är fan grymt med den mängden FF och dina förutsättningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp