Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Cashia.se har vaknat igen

Fick mejl av Cashia att jag har blivit beviljad ett lån som jag ansökte för länge sedan med texten i mejlet:

Vi beklagar den långa handläggningstiden. Det beror delvis på en systemomläggning. Om du har ansökt om lån vid flera tillfällen så kommer de dubletterna att avslås per automatik.

Att bevilja lån som ansökts om för "länge sedan" är ju direkt oseriöst. Snabblån över 30 dagar handlar det om. Hur kan Cashia veta att intresset fortfarande finns när man haft problem en längre tid av olika anledningar? Kunden kan ju ha ändrat sig eftersom lånet inte kunnat utbetalas som det skulle från första början.

Att bevilja lån som ansökts om för "länge sedan" är ju direkt oseriöst. Snabblån över 30 dagar handlar det om. Hur kan Cashia veta att intresset fortfarande finns när man haft problem en längre tid av olika anledningar? Kunden kan ju ha ändrat sig eftersom lånet inte kunnat utbetalas som det skulle från första början.

Jo jag tänkte de med...borde ju iaf kunnat skicka ut å kolla om de fortfarande finns intresse eller ett mejl om att "nu är vi igång igen" hmm..den här marknaden asså...lol

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp