Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Cashbuddy erbjuden 25000, skickar de post?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dållar" data-source="post: 104118" data-attributes="member: 4329"><p>Det här är jättemärkligt... Om ni orkar läsa/lyssna..Den 11 oktober loggade jag in på Mina Sidor på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/68" target="_blank">Cashbuddy</a>. Jag ser att jag har ett erbjudande om att höja mitt lån från 21.000 till 37.000 Jag ansöker direkt i mobilen, men nekas.... Jag förstår inte riktigt varför. Efter lite funderingar kommer det fram att jag har ett skuldsaldo på SEK600 hos Kf. Det fick jag i mitten på september. Men eftersom jag lyckades reglera skulden till CSN (som det här handlade om) samma dag som ärendet registrerades hos Kf så fick jag vad dom kallar "Befrielse från grundavgift" Min anmärkning hos Kf skulle alltså tas bort. Här nånstans så lärde jag mig att man kan se sitt ekonomiska liv genom MittUc. Betalade SEK19 för att få tillgång till mina uppgifter i 24h (eller om det är 48h...)En vecka efter jag fick den befrielse från Kf, så har jag fortfarande ett skuldsaldo när jag tittar på MinUc. Ringer till Kf som säger att de har mkt att göra, men att jag kan ringa veckan därpå (då har det gått 2v sen jag blev befriad) Sedan ringer och kontaktar jag dem under tre veckor utan att det där skuldsaldot försvinner. 1 månad efter första kontakten får jag tag på en tjej hos Kf som ber så hemskt mkt om ursäkt, men mitt ärende har hamnat mellan stolarna, men NU ska det tas bort. Det är då tis den 1 nov och hon lovar att själv bevaka ärendet, och återkoppla till mig när det är avregistrerat. Nu vet jag (Uc har inf mig) att Uc uppdaterar sina system gentemot Kf natt mellan fr/lö, så på lördagen 3 nov går jag in på Mitt Uc igen (nu har jag köpt Kreditkollen för SEK49/mån) och min riskprognos har nu sjunkit från 11,6% (som den var medan ärendet hos Kf fanns) till 4,6% och bäst av allt mitt skuldsaldo är borta!!! </p><p></p><p>Eftersom jag fick avslag på CB i början på oktober när jag sökte online, så ville man nu att jag skulle använda en manuell blankett och SE TILL ATT DITT ÄRENDE HOS KF ÄR AVSLUTAT Skickade in ansökan på tisdagen den 6 nov. I fredags fick jag avslag... Men va faaan! Så jag mailar och frågar varför. Då får jag svaret att " Du har ett skuldsaldo hos kronofogden samt att det uträknade underskottet av kapital är för högt mot vad vi får lov att godkänna" MEN VA FAN !!! Mitt skuldsaldo ska ju vara borta!! Jag har ju själv sett att det är borta på MinUc !!! Så jag mailar igen och ifrågasätter det, då får jag svaret " På den upplysning vi har daterad den 5 nov finns ett skuldsaldo hos Kf" Vadå?? Hos mig är den ju borta? När jag idag går in på MinUc kan jag inte heller se att de har tagit ngn Uc på mig.... Eller hur ofta uppdateras det? Ngn som vet? </p><p></p><p>Ja, det var en lång historia som bara gör mig förbryllad.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dållar, post: 104118, member: 4329"] Det här är jättemärkligt... Om ni orkar läsa/lyssna..Den 11 oktober loggade jag in på Mina Sidor på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/68"]Cashbuddy[/URL]. Jag ser att jag har ett erbjudande om att höja mitt lån från 21.000 till 37.000 Jag ansöker direkt i mobilen, men nekas.... Jag förstår inte riktigt varför. Efter lite funderingar kommer det fram att jag har ett skuldsaldo på SEK600 hos Kf. Det fick jag i mitten på september. Men eftersom jag lyckades reglera skulden till CSN (som det här handlade om) samma dag som ärendet registrerades hos Kf så fick jag vad dom kallar "Befrielse från grundavgift" Min anmärkning hos Kf skulle alltså tas bort. Här nånstans så lärde jag mig att man kan se sitt ekonomiska liv genom MittUc. Betalade SEK19 för att få tillgång till mina uppgifter i 24h (eller om det är 48h...)En vecka efter jag fick den befrielse från Kf, så har jag fortfarande ett skuldsaldo när jag tittar på MinUc. Ringer till Kf som säger att de har mkt att göra, men att jag kan ringa veckan därpå (då har det gått 2v sen jag blev befriad) Sedan ringer och kontaktar jag dem under tre veckor utan att det där skuldsaldot försvinner. 1 månad efter första kontakten får jag tag på en tjej hos Kf som ber så hemskt mkt om ursäkt, men mitt ärende har hamnat mellan stolarna, men NU ska det tas bort. Det är då tis den 1 nov och hon lovar att själv bevaka ärendet, och återkoppla till mig när det är avregistrerat. Nu vet jag (Uc har inf mig) att Uc uppdaterar sina system gentemot Kf natt mellan fr/lö, så på lördagen 3 nov går jag in på Mitt Uc igen (nu har jag köpt Kreditkollen för SEK49/mån) och min riskprognos har nu sjunkit från 11,6% (som den var medan ärendet hos Kf fanns) till 4,6% och bäst av allt mitt skuldsaldo är borta!!! Eftersom jag fick avslag på CB i början på oktober när jag sökte online, så ville man nu att jag skulle använda en manuell blankett och SE TILL ATT DITT ÄRENDE HOS KF ÄR AVSLUTAT Skickade in ansökan på tisdagen den 6 nov. I fredags fick jag avslag... Men va faaan! Så jag mailar och frågar varför. Då får jag svaret att " Du har ett skuldsaldo hos kronofogden samt att det uträknade underskottet av kapital är för högt mot vad vi får lov att godkänna" MEN VA FAN !!! Mitt skuldsaldo ska ju vara borta!! Jag har ju själv sett att det är borta på MinUc !!! Så jag mailar igen och ifrågasätter det, då får jag svaret " På den upplysning vi har daterad den 5 nov finns ett skuldsaldo hos Kf" Vadå?? Hos mig är den ju borta? När jag idag går in på MinUc kan jag inte heller se att de har tagit ngn Uc på mig.... Eller hur ofta uppdateras det? Ngn som vet? Ja, det var en lång historia som bara gör mig förbryllad..... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Cashbuddy erbjuden 25000, skickar de post?
Topp