Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Byta jobb med löneutmätning

Har läst lite på forumet och som jag förstår det är det okej att byta jobb under löneutmärning om det inte är säkerhetsklassat.

Undrar mest om det är något man bör ta upp under intervju eller innan jag skriver på tjänsten?

Handlar om arbete inom kommunen och ett byte av kommun isåfall.

Jag vill helst undvika att ta upp det men vill gärna ha er input

Du har ingen skyldighet att ta upp det.
Är det en chefstjänst eller liknande kanske det är vettigt att meddela dock.

Jag har kört öppna kort med mina arbetsgivare kring det. Aldrig varit någon konstighet.

Du har ingen skyldighet att ta upp det.
Är det en chefstjänst eller liknande kanske det är vettigt att meddela dock.

Jag har kört öppna kort med mina arbetsgivare kring det. Aldrig varit någon konstighet.
Okej tack för svar , nej det är en på "golvet" tjänst. Det är väl mest jag som inte är bekväm att prata om det .

Har bytt både arbetsgivare och tjänst under både löneutmätning samt skuldsanering utan några problem.
Då jobben inte varit varken klassade eller direkta "chefs-tjänster" har jag inte ens nämnt min privatekonomi.
Personligen anser inte jag att det hör dit överhuvudtaget.

Har bytt både arbetsgivare och tjänst under både löneutmätning samt skuldsanering utan några problem.
Då jobben inte varit varken klassade eller direkta "chefs-tjänster" har jag inte ens nämnt min privatekonomi.
Personligen anser inte jag att det hör dit överhuvudtaget.
Tack för svar, så känner jag med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp