Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 474343" data-attributes="member: 7820"><p>Jag har sagt detta förut och jag säger det igen. Man kan välja att scrolla förbi inlägg där man inte har något att säga som hjälper. Att bara slänga skit på andra gör sällan gott. Man kan ha åsikter, frågor eller perspektiv men det finns flera sätt att framföra dom. </p><p>Emellanåt går folk hårt åt varandra här i forumet och man vill gärna döma andras val och påpeka att andra inte är perfekta. </p><p>Det enda det klimatet bidrar med, är att folk inte vågar vara ärliga eller skriva ut hela bilden, av rädsla för att bli påhoppade. Jag är inte perfekt, men jag har försökt att dela med mig ganska öppet här under min resa. Men någonstans går en gräns för mig, så kanske är detta början på slutet på min tid här. Kanske tittar jag in ibland, kanske fortsätter jag uppdatera ibland. Kanske inte. Oavsett vill jag skicka mitt varmaste TACK till alla som på olika sätt stöttat, hjälpt och delat sina erfarenheter. Det har varit guld!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 474343, member: 7820"] Jag har sagt detta förut och jag säger det igen. Man kan välja att scrolla förbi inlägg där man inte har något att säga som hjälper. Att bara slänga skit på andra gör sällan gott. Man kan ha åsikter, frågor eller perspektiv men det finns flera sätt att framföra dom. Emellanåt går folk hårt åt varandra här i forumet och man vill gärna döma andras val och påpeka att andra inte är perfekta. Det enda det klimatet bidrar med, är att folk inte vågar vara ärliga eller skriva ut hela bilden, av rädsla för att bli påhoppade. Jag är inte perfekt, men jag har försökt att dela med mig ganska öppet här under min resa. Men någonstans går en gräns för mig, så kanske är detta början på slutet på min tid här. Kanske tittar jag in ibland, kanske fortsätter jag uppdatera ibland. Kanske inte. Oavsett vill jag skicka mitt varmaste TACK till alla som på olika sätt stöttat, hjälpt och delat sina erfarenheter. Det har varit guld! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp