Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 471870" data-attributes="member: 7820"><p>Nu känner jag att jag börjar återhämta mig mentalt efter en tuff tid av oro. Så från imorgon får det lov att bli lite mer ordning i vardagen igen och givetvis även med ekonomin. Har handlat mat för veckan som kommer fram till typ torsdag. Det blir ofta 2 handlingar per vecka nu då jag bara kan bära med ena handen om det är lite tyngre. Men jag har iaf gjort matsedel för middagar och sett över så det finns bra grejer hemma i övrigt. 1100:- kvar på kontot efter handling så jag har det helt okej. </p><p>Köpte hem lite mer halvfabrikat och färdigmat för att minska behovet av att beställa hem mat också. Det har varit slarvigt med det en tid, men det finns en anledning och jag försöker vara snäll mot mig själv. Skulle gärna vilja lösa matbudgeten på 3000:- med undantag för dagar då jag är iväg på sjukhusbesök och måste äta nåt ute. Hur ligger ni andra i matbudget nu med dagens priser ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 471870, member: 7820"] Nu känner jag att jag börjar återhämta mig mentalt efter en tuff tid av oro. Så från imorgon får det lov att bli lite mer ordning i vardagen igen och givetvis även med ekonomin. Har handlat mat för veckan som kommer fram till typ torsdag. Det blir ofta 2 handlingar per vecka nu då jag bara kan bära med ena handen om det är lite tyngre. Men jag har iaf gjort matsedel för middagar och sett över så det finns bra grejer hemma i övrigt. 1100:- kvar på kontot efter handling så jag har det helt okej. Köpte hem lite mer halvfabrikat och färdigmat för att minska behovet av att beställa hem mat också. Det har varit slarvigt med det en tid, men det finns en anledning och jag försöker vara snäll mot mig själv. Skulle gärna vilja lösa matbudgeten på 3000:- med undantag för dagar då jag är iväg på sjukhusbesök och måste äta nåt ute. Hur ligger ni andra i matbudget nu med dagens priser ? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp