Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 457764" data-attributes="member: 5090"><p>Det är ju så. Man vrider och vänder på allt för att ”få ihop” det när man egentligen inte alls ”får ihop” det.</p><p>Jag har en lägenhet jag trivs kanon i. Jag har två barn, snart är båda myndiga. Dem bor heltid hos mig. Det är väl delvis det som tar emot… Jag har inget hos inkasso, än, och ingenting hos KFM, vare sig anmärkningar eller skulder.</p><p>Då jag har något som ligger mig till last för att bli beviljad skusa vet jag att jag kommer ha löneutmätning, dock verkar det som att beloppet de kan ”ta av mig” är noll… Ja då fattar man ju hur illa det är… </p><p>Jag har en bil som är värd kanske 80’ om det inte varit några problem med den men en grej är trasig och kostar ca 20’ att laga och i veckan började motor lampan lysa… Så kanske är den värd 40’, är så rädd att KFM ska ta bilen… </p><p>Jag är rädd att bli ”outad”. Orolig för att ha 10ish år framför mig där jag inte vågar träffa en partner för ekonomin är kaos, barnen flyttar och här sitter jag, ensam, skulder, hopplöshet. </p><p>Men vad kan jag göra lixom. Jag står på ruinens brant. </p><p>Hörde reklam om Postkodslotteriet, ”Vinn 100’ i månaden i ett helt år”! Redan drömt, planerat, räknat, önskat… Det är precis vad som skulle kunna vända mitt liv. Men jag är ju smart nog att fatta att det inte kommer hända men drömma kan man ju…</p><p></p><p>Jag ska inte kapa den här tråden till massa ”stackars mig” och så vidare… När jag tar klivet och släpper startar jag kanske en egen tråd, mest för mig själv men kanske även för andra som är där jag är nu och delar mina erfarenheter och hur min väg mot målet skusa ser ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 457764, member: 5090"] Det är ju så. Man vrider och vänder på allt för att ”få ihop” det när man egentligen inte alls ”får ihop” det. Jag har en lägenhet jag trivs kanon i. Jag har två barn, snart är båda myndiga. Dem bor heltid hos mig. Det är väl delvis det som tar emot… Jag har inget hos inkasso, än, och ingenting hos KFM, vare sig anmärkningar eller skulder. Då jag har något som ligger mig till last för att bli beviljad skusa vet jag att jag kommer ha löneutmätning, dock verkar det som att beloppet de kan ”ta av mig” är noll… Ja då fattar man ju hur illa det är… Jag har en bil som är värd kanske 80’ om det inte varit några problem med den men en grej är trasig och kostar ca 20’ att laga och i veckan började motor lampan lysa… Så kanske är den värd 40’, är så rädd att KFM ska ta bilen… Jag är rädd att bli ”outad”. Orolig för att ha 10ish år framför mig där jag inte vågar träffa en partner för ekonomin är kaos, barnen flyttar och här sitter jag, ensam, skulder, hopplöshet. Men vad kan jag göra lixom. Jag står på ruinens brant. Hörde reklam om Postkodslotteriet, ”Vinn 100’ i månaden i ett helt år”! Redan drömt, planerat, räknat, önskat… Det är precis vad som skulle kunna vända mitt liv. Men jag är ju smart nog att fatta att det inte kommer hända men drömma kan man ju… Jag ska inte kapa den här tråden till massa ”stackars mig” och så vidare… När jag tar klivet och släpper startar jag kanske en egen tråd, mest för mig själv men kanske även för andra som är där jag är nu och delar mina erfarenheter och hur min väg mot målet skusa ser ut. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp