Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 455286" data-attributes="member: 3402"><p>Vad gäller pengarna hade jag nog ringt imorgon om pengarna inte landat och fått klarhet i vad som gäller. Samt överklaga ev fördelningsbeslut om det är fel. Säga att du fick skuldsanering morgonen 26e och att pengarna kom till KFM 27e och du fick besked om att pengarna kommer återbetalas. Att du nu vill överklaga fördelningsbeslutet om det har vart en orättvis fördelning. Samt att du har tandverk och är i behov av dom. </p><p></p><p>Vad gäller jobbet så är det ju såklart väldigt tråkigt att du inte fick jobbet, man jag hade jag härdat ut några månader tills beslutad skuldsanering som vunnit laga kraft innan jag bytt jobb. Så att man säkrar skuldsaneringen först. </p><p>Körkort kanske du kan skriva upp dig på till Juli. Det är väll ett bra mål med pengarna i Juni på betalfri månad som öppnar möjligheterna för att byta jobb enklare. </p><p></p><p>Har du planer på att byta jobb i år så kanske du kan nyttja lite semesterdagar redan nu och vila upp dig. Du får ju ändå nya semesterdagar på nya jobbet (mest troligt)</p><p></p><p>Långfredag är 18 April</p><p>Annandag Påsk är 21 April</p><p>Först Maj är en torsdag</p><p>Andra Maj är en klämdag </p><p>3-4 Maj är en helg</p><p></p><p>Så om du tar semester 22-23-24-25-28-29-30 April (7 Semesterdagar)</p><p></p><p>Då är du ledig 17 sammanhängande dagar. Förutsatt ni är ledig helg och har klämdagar. Dessutom får man vanligtvis någon tusenlapp extra i semestersättning följande månad som gör att du har över lite mer efter lönen i maj. </p><p></p><p>Tänker att om du mår dåligt så kan det vara skönt att vara ledig ett tag och vila upp dig. Speciellt som sagt om du ska byta jobb och får lite nya semesterdagar. Många gånger får man semester i förskott första året på ny arbetsplats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 455286, member: 3402"] Vad gäller pengarna hade jag nog ringt imorgon om pengarna inte landat och fått klarhet i vad som gäller. Samt överklaga ev fördelningsbeslut om det är fel. Säga att du fick skuldsanering morgonen 26e och att pengarna kom till KFM 27e och du fick besked om att pengarna kommer återbetalas. Att du nu vill överklaga fördelningsbeslutet om det har vart en orättvis fördelning. Samt att du har tandverk och är i behov av dom. Vad gäller jobbet så är det ju såklart väldigt tråkigt att du inte fick jobbet, man jag hade jag härdat ut några månader tills beslutad skuldsanering som vunnit laga kraft innan jag bytt jobb. Så att man säkrar skuldsaneringen först. Körkort kanske du kan skriva upp dig på till Juli. Det är väll ett bra mål med pengarna i Juni på betalfri månad som öppnar möjligheterna för att byta jobb enklare. Har du planer på att byta jobb i år så kanske du kan nyttja lite semesterdagar redan nu och vila upp dig. Du får ju ändå nya semesterdagar på nya jobbet (mest troligt) Långfredag är 18 April Annandag Påsk är 21 April Först Maj är en torsdag Andra Maj är en klämdag 3-4 Maj är en helg Så om du tar semester 22-23-24-25-28-29-30 April (7 Semesterdagar) Då är du ledig 17 sammanhängande dagar. Förutsatt ni är ledig helg och har klämdagar. Dessutom får man vanligtvis någon tusenlapp extra i semestersättning följande månad som gör att du har över lite mer efter lönen i maj. Tänker att om du mår dåligt så kan det vara skönt att vara ledig ett tag och vila upp dig. Speciellt som sagt om du ska byta jobb och får lite nya semesterdagar. Många gånger får man semester i förskott första året på ny arbetsplats. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp