Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 451462" data-attributes="member: 7820"><p>Nästa vecka är det äntligen dags för nästa del av min NPF-utredning där huvudspåret är ADHD. Att det tagit snart 3 år sen vi började med dom första testerna är helt galet. Att jag inte lagt ner alltihopa är minst sagt otroligt med mitt oftast icke-befintliga tålamod. Men jag har någonstans börjat tro på att det går att bygga ett lungt, tryggt och stabilt liv trots mitt bagage. Därför vill jag ta all hjälp och alla svar jag kan få. Jag tror att det också är till hjälp för att jag inte ska köra ekonomin i botten igen om jag får en andra chans genom skuldsanering. </p><p>Känner mig lite orolig just nu. Det är denna utredningen samtidigt som det är diskussioner med vårdcentralen då en läkare som aldrig träffat mig lagt sig i min medicinering på ett sätt som inte är riktigt okej. Och inom kort handläggs skuldsaneringsansökan. Så mycket står på spel. Får jag en diagnos? Eller inte? Oavsett, vilken hjälp finns när utredningen är klar? Medicinen som läkaren inte tycker jag ska ha, mot ångest och sömnproblem i korta perioder för att hålla mig över ytan, hur kommer det att bli om jag blir av med den? Kommer jag rasa ner lika djupt som jag gjort förr när ångesten ökar och sömnen minskar? Om min ansökan om skuldsanering avslås, kommer jag hantera det lika kyligt som jag försökt ställa in mig på, med hopp om att det ändå kan bli ett ja längre fram och att allt löser sig om man jobbar för det? </p><p></p><p>Jag är inte rädd för motgångar. Eller för att jobba hårt. Men jag är rädd för att någonsin igen behöva må så dåligt som jag i perioder har gjort. Livrädd. Jag har kommit långt och jag vill tro att jag hade kunnat hantera det bättre nu än vad jag kunde då, men det skrämmer mig iallafall. Det finns mycket mycket mer bakom den här ekonomiska kollapsen än bara ett spelmissbruk och divalater.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 451462, member: 7820"] Nästa vecka är det äntligen dags för nästa del av min NPF-utredning där huvudspåret är ADHD. Att det tagit snart 3 år sen vi började med dom första testerna är helt galet. Att jag inte lagt ner alltihopa är minst sagt otroligt med mitt oftast icke-befintliga tålamod. Men jag har någonstans börjat tro på att det går att bygga ett lungt, tryggt och stabilt liv trots mitt bagage. Därför vill jag ta all hjälp och alla svar jag kan få. Jag tror att det också är till hjälp för att jag inte ska köra ekonomin i botten igen om jag får en andra chans genom skuldsanering. Känner mig lite orolig just nu. Det är denna utredningen samtidigt som det är diskussioner med vårdcentralen då en läkare som aldrig träffat mig lagt sig i min medicinering på ett sätt som inte är riktigt okej. Och inom kort handläggs skuldsaneringsansökan. Så mycket står på spel. Får jag en diagnos? Eller inte? Oavsett, vilken hjälp finns när utredningen är klar? Medicinen som läkaren inte tycker jag ska ha, mot ångest och sömnproblem i korta perioder för att hålla mig över ytan, hur kommer det att bli om jag blir av med den? Kommer jag rasa ner lika djupt som jag gjort förr när ångesten ökar och sömnen minskar? Om min ansökan om skuldsanering avslås, kommer jag hantera det lika kyligt som jag försökt ställa in mig på, med hopp om att det ändå kan bli ett ja längre fram och att allt löser sig om man jobbar för det? Jag är inte rädd för motgångar. Eller för att jobba hårt. Men jag är rädd för att någonsin igen behöva må så dåligt som jag i perioder har gjort. Livrädd. Jag har kommit långt och jag vill tro att jag hade kunnat hantera det bättre nu än vad jag kunde då, men det skrämmer mig iallafall. Det finns mycket mycket mer bakom den här ekonomiska kollapsen än bara ett spelmissbruk och divalater. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp