Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bristningsgränsen nådd, måste berätta allt.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBeaver" data-source="post: 432452" data-attributes="member: 4458"><p>Varit och är i samma situation. Jag har varit spelfri sedan okt/nov 2020 (stor klapp på axeln) men under min aktiva spelkarriär dragit på mig extremt stora skulder, även belånat min fru…. Jag lyckades från mitt spelstopp fram till slutet 2022 början av 2023 uppehålla skuldberget, ni vet betalningsfria månader, inte betala också vidare hålla skuldsättningen intakt. Sen kom räntehöjningarna enligt löpande bandet principen och då gick det fort. Släppte mina skulder, tänkte att jag håller efter min frus skulder så håller vi skenet uppe. Det går en stund, sedan får man löneutmätning. Sen är det kört! Fick släppa skulderna i min frus namn. Det höll till Mars i år, sedan kom hon på mig, hade skrivit ett brev till henne i januari som jag inte förmådde mig att ge henne förens i mars. Tänkte att nu blir man solo! Men jag har gift mig med en helt fantastisk människa! Hon blir ledsen, arg och allt däremellan förstås, men väljer mig och oss. Vi har förvisso varit tillsammans i snart 27 år, men ändå. Efter mars har vi försökt skapa en gemensam bild av situationen, gått till skuldrådgivning tillsammans osv. Men situationen är tuff, huset utmätt, kan inte få lägenhet. Motgång på motgång! Vi får kämpigare och kämpigare att hålla ihop, både personligen och som par. Vi står mitt i skärselden idag, och vet inte vart vi är på väg. Visning av huset har skett, auktion 3/10, försäljning 31/10. Men ingen möjlighet att hyra! Inte blir väl en familj om 3 personer varav två personer fast arbete satta på gatan idag? Återstår att se…..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBeaver, post: 432452, member: 4458"] Varit och är i samma situation. Jag har varit spelfri sedan okt/nov 2020 (stor klapp på axeln) men under min aktiva spelkarriär dragit på mig extremt stora skulder, även belånat min fru…. Jag lyckades från mitt spelstopp fram till slutet 2022 början av 2023 uppehålla skuldberget, ni vet betalningsfria månader, inte betala också vidare hålla skuldsättningen intakt. Sen kom räntehöjningarna enligt löpande bandet principen och då gick det fort. Släppte mina skulder, tänkte att jag håller efter min frus skulder så håller vi skenet uppe. Det går en stund, sedan får man löneutmätning. Sen är det kört! Fick släppa skulderna i min frus namn. Det höll till Mars i år, sedan kom hon på mig, hade skrivit ett brev till henne i januari som jag inte förmådde mig att ge henne förens i mars. Tänkte att nu blir man solo! Men jag har gift mig med en helt fantastisk människa! Hon blir ledsen, arg och allt däremellan förstås, men väljer mig och oss. Vi har förvisso varit tillsammans i snart 27 år, men ändå. Efter mars har vi försökt skapa en gemensam bild av situationen, gått till skuldrådgivning tillsammans osv. Men situationen är tuff, huset utmätt, kan inte få lägenhet. Motgång på motgång! Vi får kämpigare och kämpigare att hålla ihop, både personligen och som par. Vi står mitt i skärselden idag, och vet inte vart vi är på väg. Visning av huset har skett, auktion 3/10, försäljning 31/10. Men ingen möjlighet att hyra! Inte blir väl en familj om 3 personer varav två personer fast arbete satta på gatan idag? Återstår att se….. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bristningsgränsen nådd, måste berätta allt.
Topp