- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 12
Hej!
Jag har inte tänkt skuldsätta mig men jag vill gärna kunna handla på Klarna eller Qliro för att få betala efter att ha fått beställningar.
Jag har nyss haft skuldsanering men är avslutat och betalningsanmärkning är borta.
Mitt kreditomdöme är:
Kreditbetyg UC: Mycket bra 0,6
UCscore: 657
UC: 2 förfrågningar
Bisnode kreditvärde: 6
Creditsafe kreditvärde: Scoring 32 /Medel
Inkomst sen flera år: 184,000
Sjukskriven men fast anställd i grunden.
Inga lån, varken med eller utan UC
Inga krediter
Endast CSN-lån
Varför vill inte Klarna eller Qliro godkänna mig?
Jag kan förstås ringa och fråga, men tycker det är väldigt jobbigt så jag frågar här först, om någon har en trolig förklaring varför jag nekas överallt.
Har slösat en Kreditupplysning för Klarna....
Och en Creditsafe/Bisnode för Qliro samt att kolla ett mindre lån på 2000:- hos KlaraLån men inte ens det blir jag godkänd på.
Det senaste bara för att kolla upp om det ens gick.
Har liksom ingen tanke att skuldsätta mig men upplever detta lite konstigt att det inte ens går att handla på faktura på ett litet belopp?
Det vill man ju göra ibland utan att ha för avsikt att skuldsätta sig.
Mvh Fundersam
Jag har inte tänkt skuldsätta mig men jag vill gärna kunna handla på Klarna eller Qliro för att få betala efter att ha fått beställningar.
Jag har nyss haft skuldsanering men är avslutat och betalningsanmärkning är borta.
Mitt kreditomdöme är:
Kreditbetyg UC: Mycket bra 0,6
UCscore: 657
UC: 2 förfrågningar
Bisnode kreditvärde: 6
Creditsafe kreditvärde: Scoring 32 /Medel
Inkomst sen flera år: 184,000
Sjukskriven men fast anställd i grunden.
Inga lån, varken med eller utan UC
Inga krediter
Endast CSN-lån
Varför vill inte Klarna eller Qliro godkänna mig?
Jag kan förstås ringa och fråga, men tycker det är väldigt jobbigt så jag frågar här först, om någon har en trolig förklaring varför jag nekas överallt.
Har slösat en Kreditupplysning för Klarna....
Och en Creditsafe/Bisnode för Qliro samt att kolla ett mindre lån på 2000:- hos KlaraLån men inte ens det blir jag godkänd på.
Det senaste bara för att kolla upp om det ens gick.
Har liksom ingen tanke att skuldsätta mig men upplever detta lite konstigt att det inte ens går att handla på faktura på ett litet belopp?
Det vill man ju göra ibland utan att ha för avsikt att skuldsätta sig.
Mvh Fundersam
Senast ändrad: