Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bra kreditbetyg för 350tkr lån?

Är det svårt att få ett lån på 350.000:- beviljat?

Varför jag frågar om de är svårt, är att min sambo står på ett bolån, på 50%. Är 1 miljon kvar på det lånet.
Hennes årsinkomst ligger på 320.000:-
hon har inga andra skulder eller några FF.

Och rekommenderar ni att vänta tills UC uppdateras med årsinkomst från 2018?

Vi tänkte pröva ansöka på Lendo

Vad har hon för UC-betyg? Absolut inte svårt med dom förutsättningarna ovan.

UC-betyget är alltid sent på kreddy ett par dagar. Däremot är det gratis att se sitt betyg på www.minuc.se

UC-betyget är alltid sent på kreddy ett par dagar. Däremot är det gratis att se sitt betyg på www.minuc.se
Jag hittar inget gratis, finns bara att välja 49kr månaden. Får väl ta det då. :p jag lägger upp en bild ikväll på UC Score osv, så får ni som kan avgöra om vi har chans till lån. :)

Jag hittar inget gratis, finns bara att välja 49kr månaden. Får väl ta det då. :p jag lägger upp en bild ikväll på UC Score osv, så får ni som kan avgöra om vi har chans till lån. :)
Nej gör inte det och det uppdateras ungefär samtidigt som min uc har haft min uc och kreddy så vet, kreddy är gratis och uppdateras 1 gång i månaden samma dom det gjorde för mig på min uc för 49 kr i månaden bara att den uppdaterar 2 dagar ca före kreddy om man har svprt att vänta dom dagarna så är det ju bara beställa minuc och betala,

Nej alltså du loggar in och trycker på "Mitt kreditbetyg"

Man behöver inte betala något. Jag betalar ingenting.

Är detta bra? Hur stor chans tror ni att vi har för att få ett lån på 350.000?
Hon står 50% på ett bolån, stod 550.000:- på kreddy appen.
Hon betalar dock inget på det, då hennes föräldrar betalar.

Hon har 320.000 årsinkomst.
Totala utgifter på 6000 månaden.

Bilagor

• IMG_20190315_160801087.jpg
    IMG_20190315_160801087.jpg
    3 MB · Visningar: 313
Är detta bra? Hur stor chans tror ni att vi har för att få ett lån på 350.000?
Hon står 50% på ett bolån, stod 550.000:- på kreddy appen.
Hon betalar dock inget på det, då hennes föräldrar betalar.

Hon har 320.000 årsinkomst.
Totala utgifter på 6000 månaden.
100 procent säkert att ni får erbjudande 0,1 är bästa kreditvärdighet . Folk som har 600 000 i lån och 250 000 inkomst får med lån sjukt nog med risk på uppemot 20 procent, så det vågar ja säga är helt säkert att få lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp