Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Botten är nådd..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 96891" data-attributes="member: 4186"><p>Vi har olika orsaker till att vi hamnat i svåra ekonomiska situationer och att få skriva på detta forum är också ett sätt att bearbeta vår sorg. Lätt att trycka ner sig själv och känna sig totalt misslyckad. Så visst har jag valt att inte berätta allt för alla för jag skäms verkligen för det jag gjort. Får leva med det men det får inte ta över mitt liv. Jag måste komma vidare i livet vilket inte är lätt med dålig ekonomi och all ångest för allt jag gjort. När min svärmor önskar att jag lyckats med mitt självmordsförsök ja då känns det tungt och visst blir jag ledsen när hon gör så mot mig. Jag känner mig ändå hoppfull inför framtiden och jag tror på mig själv. </p><p></p><p>Jag hoppas att du är rädd om dig och att jobba över så mycket som du gör är inte bra i längden Tänk på dig själv och att prata med någon utomstående kan kännas bra och det kan ge lite andra perspektiv på situationen. De närmaste är de som dömer hårdast. Det går att komma vidare och få ett bra liv men det går inte smärtfritt. Som människa blir man stärkt av att gå igenom kriser och även av att lyckas. Hoppas du hittar en väg ur det här. Kram</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 96891, member: 4186"] Vi har olika orsaker till att vi hamnat i svåra ekonomiska situationer och att få skriva på detta forum är också ett sätt att bearbeta vår sorg. Lätt att trycka ner sig själv och känna sig totalt misslyckad. Så visst har jag valt att inte berätta allt för alla för jag skäms verkligen för det jag gjort. Får leva med det men det får inte ta över mitt liv. Jag måste komma vidare i livet vilket inte är lätt med dålig ekonomi och all ångest för allt jag gjort. När min svärmor önskar att jag lyckats med mitt självmordsförsök ja då känns det tungt och visst blir jag ledsen när hon gör så mot mig. Jag känner mig ändå hoppfull inför framtiden och jag tror på mig själv. Jag hoppas att du är rädd om dig och att jobba över så mycket som du gör är inte bra i längden Tänk på dig själv och att prata med någon utomstående kan kännas bra och det kan ge lite andra perspektiv på situationen. De närmaste är de som dömer hårdast. Det går att komma vidare och få ett bra liv men det går inte smärtfritt. Som människa blir man stärkt av att gå igenom kriser och även av att lyckas. Hoppas du hittar en väg ur det här. Kram [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Botten är nådd..
Topp