Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Botten är nådd..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonu0001" data-source="post: 96823" data-attributes="member: 1099"><p>Hej! Först och främst vill jag tacka ALLA som bidrar till forumet med inlägg, jag är så tacksam! Nu ska jag dela med mig av mitt elände.. Jag har hamnat i en skuldfälla, helt och hållet på egen hand, av vilken anledning är mindre väsentligt, men här är jag. Jag är höginkomsttagare med årsinkomster senaste åren på över 600.000kr. Kanske är det därför jag hamnade i detta skudberg, dvs jag tjänade för mycket i tidig ålder och tappade greppet om pengar.. TOTALT.. åren gick skulderna växte och idag står jag med avbetalningsplaner till inkasso till höger och vänster. Just nu så klarar jag inte av planerna och jag är på väg mot KF, jag är inte en person som inte öppnar post eller inte vill hitta lösningar, men nu tog det stopp. Mitt första fall för KF står inför dörren, jag är livrädd, jag ringde dem idag och hörde mig för hur det egentligen funkar, och vad jag kan vänta mig. Fakta. Känner mig mindre rädd just ikväll. Min fråga är, kort och gott, ni andra som hamnat hos KF hur upplevde ni det? Hur funkar det? Hur orkar ni? Jag har inte riktigt fattat ännu att jag kommer finnas i deras statistik och inget jag är stolt över, men tänker samtidigt att jag får sinnesfrid och ro. Alla svar är välkomna, jag länner mig ensammast i världen just nu, Jo jag har familj, dvs ingen egen men närstående, jag står i val och kval att berätta, min syster vet men kan inte hjälpa mig. Hur kommer allt att bli och just det mina skulder är 1,100,000kr idag. Kommer jag nånsin bli skuldfri?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonu0001, post: 96823, member: 1099"] Hej! Först och främst vill jag tacka ALLA som bidrar till forumet med inlägg, jag är så tacksam! Nu ska jag dela med mig av mitt elände.. Jag har hamnat i en skuldfälla, helt och hållet på egen hand, av vilken anledning är mindre väsentligt, men här är jag. Jag är höginkomsttagare med årsinkomster senaste åren på över 600.000kr. Kanske är det därför jag hamnade i detta skudberg, dvs jag tjänade för mycket i tidig ålder och tappade greppet om pengar.. TOTALT.. åren gick skulderna växte och idag står jag med avbetalningsplaner till inkasso till höger och vänster. Just nu så klarar jag inte av planerna och jag är på väg mot KF, jag är inte en person som inte öppnar post eller inte vill hitta lösningar, men nu tog det stopp. Mitt första fall för KF står inför dörren, jag är livrädd, jag ringde dem idag och hörde mig för hur det egentligen funkar, och vad jag kan vänta mig. Fakta. Känner mig mindre rädd just ikväll. Min fråga är, kort och gott, ni andra som hamnat hos KF hur upplevde ni det? Hur funkar det? Hur orkar ni? Jag har inte riktigt fattat ännu att jag kommer finnas i deras statistik och inget jag är stolt över, men tänker samtidigt att jag får sinnesfrid och ro. Alla svar är välkomna, jag länner mig ensammast i världen just nu, Jo jag har familj, dvs ingen egen men närstående, jag står i val och kval att berätta, min syster vet men kan inte hjälpa mig. Hur kommer allt att bli och just det mina skulder är 1,100,000kr idag. Kommer jag nånsin bli skuldfri? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Botten är nådd..
Topp