Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aleeex" data-source="post: 322248" data-attributes="member: 4630"><p>Kom hem igår igen efter min resa så skickade in alla papper till banken igår. Håller verkligen tummarna på att det som ska lösas utanför uc inte kommer sätta käpparna i hjulet för det här lånet.</p><p></p><p>Går allt bra och som det ska så kommer mina förutsättningar vara sjukt mycket bättre än vad det är nu och framförallt hur det var för 2 år sedan.</p><p></p><p>Går lånet igenom helt så kommer min månadskostnad bli ca 14.000kr och för 2 år sedan var min månadskostnad på lån ca 24.000kr. Alltså 12.000kr minskad kostnad!!!</p><p></p><p> Är sjukt stolt över mig själv att jag lyckats ta mig så långt som jag faktiskt gjort. När jag startade denna tråd för 2 år sedan var jag verkligen på botten. Jag såg inget positivt och ville inte leva för såg ingen framtid. Men jag bestämde mig att inte ge upp och fortsatte kämpa. Nu står jag här idag med en framtidstro och livsglädje. Jag har fortfarande mycket skulder på ca 1.12mkr, men jag går bara framåt och skulderna minskar varje månad och det trodde jag aldrig skulle gå för 2 år sen. För två år sedan var skulderna på ca 1,38mkr. Jag har alltså minskat skulderna med ca 260.000kr på 2 år!</p><p></p><p>Jag har min sambo att tacka för stöd och hjälp, det här fantastiska forumet för alla tips och stöttning och framförallt mig själv för att ens orka med allt det här och att jag orkat resa mig upp och gå framåt. Man måste ge sig själv en klapp på axeln ibland och våga berömma sig själv för sitt jobb.</p><p></p><p>Till alla er där ute som känner hopplöshet och tror att det inte kommer bli bättre: Jo det finns hopp och det kommer bli bättre! Det ni måste göra är att bestämma er för att det ska gå framåt och bli bättre, våga göra allt ni kan för att ta er framåt. Jag kände mig som ett hopplöst fall förut men inte längre. Inget är omöjligt bara man bestämmer sig för att det inte ska vara omöjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aleeex, post: 322248, member: 4630"] Kom hem igår igen efter min resa så skickade in alla papper till banken igår. Håller verkligen tummarna på att det som ska lösas utanför uc inte kommer sätta käpparna i hjulet för det här lånet. Går allt bra och som det ska så kommer mina förutsättningar vara sjukt mycket bättre än vad det är nu och framförallt hur det var för 2 år sedan. Går lånet igenom helt så kommer min månadskostnad bli ca 14.000kr och för 2 år sedan var min månadskostnad på lån ca 24.000kr. Alltså 12.000kr minskad kostnad!!! Är sjukt stolt över mig själv att jag lyckats ta mig så långt som jag faktiskt gjort. När jag startade denna tråd för 2 år sedan var jag verkligen på botten. Jag såg inget positivt och ville inte leva för såg ingen framtid. Men jag bestämde mig att inte ge upp och fortsatte kämpa. Nu står jag här idag med en framtidstro och livsglädje. Jag har fortfarande mycket skulder på ca 1.12mkr, men jag går bara framåt och skulderna minskar varje månad och det trodde jag aldrig skulle gå för 2 år sen. För två år sedan var skulderna på ca 1,38mkr. Jag har alltså minskat skulderna med ca 260.000kr på 2 år! Jag har min sambo att tacka för stöd och hjälp, det här fantastiska forumet för alla tips och stöttning och framförallt mig själv för att ens orka med allt det här och att jag orkat resa mig upp och gå framåt. Man måste ge sig själv en klapp på axeln ibland och våga berömma sig själv för sitt jobb. Till alla er där ute som känner hopplöshet och tror att det inte kommer bli bättre: Jo det finns hopp och det kommer bli bättre! Det ni måste göra är att bestämma er för att det ska gå framåt och bli bättre, våga göra allt ni kan för att ta er framåt. Jag kände mig som ett hopplöst fall förut men inte längre. Inget är omöjligt bara man bestämmer sig för att det inte ska vara omöjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
Topp