Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aleeex" data-source="post: 285771" data-attributes="member: 4630"><p>Längesen jag uppfattade här så tänkte ge er en uppdatering.</p><p></p><p>Med mitt spelande så går det fortfarande bra. Har varit spelfri i 15 månader och kan hindra mig själv från att spela om det kommer en tanke om spel. Dock blir jag oftast äcklad av tanken om spel, jag är så medveten att det kommer bara göra det värre för mig.</p><p></p><p>Mitt skuldberg är i dagsläget på 1.221.691kr med följande lån: </p><p></p><p>• privatlån anhörig: 36.369kr 5%.</p><p>* Holm bank: 54.500kr 12%. </p><p>• Fairlo: 97.476kr 12%</p><p>• collector: 217.048kr 13,3%.</p><p>• Nordea: 244.990kr 4,9% </p><p>• Seb: 264.595kr 4,9%</p><p>• Coop: 307.676kr</p><p></p><p>Har alltså på 15 månader minskat mitt skuldberg med 151.051kr. Så det går sakta men säkert framåt och inte bakåt iallafall.</p><p></p><p>Min plan är att nu först beta av lånet till nära anhörig och kommer från och med denna månade betala 10.000-5.000kr i månaden så jag snabbt betar av det. Sen är planen att ge mig på holm bank som jag ökade nyligen för att släcka betalkoll på uc.</p><p></p><p>Min uc är nu på 0,41% med följande förutsättningar: </p><p>• inkomst: 452k</p><p>• underskott: 87.500kr</p><p>• krediter: 90.000kr med 0kr utnyttjat </p><p>• lån: 1.034.000kr</p><p>• ff: 1st från juli (lendo) </p><p></p><p>Min tanke är att kring sommaren när jag hamnat på under miljonen med synligt på uc är att försöka söka ett nytt samlingslån och då bättre ränta än vad jag har idag på Collector oså.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aleeex, post: 285771, member: 4630"] Längesen jag uppfattade här så tänkte ge er en uppdatering. Med mitt spelande så går det fortfarande bra. Har varit spelfri i 15 månader och kan hindra mig själv från att spela om det kommer en tanke om spel. Dock blir jag oftast äcklad av tanken om spel, jag är så medveten att det kommer bara göra det värre för mig. Mitt skuldberg är i dagsläget på 1.221.691kr med följande lån: • privatlån anhörig: 36.369kr 5%. * Holm bank: 54.500kr 12%. • Fairlo: 97.476kr 12% • collector: 217.048kr 13,3%. • Nordea: 244.990kr 4,9% • Seb: 264.595kr 4,9% • Coop: 307.676kr Har alltså på 15 månader minskat mitt skuldberg med 151.051kr. Så det går sakta men säkert framåt och inte bakåt iallafall. Min plan är att nu först beta av lånet till nära anhörig och kommer från och med denna månade betala 10.000-5.000kr i månaden så jag snabbt betar av det. Sen är planen att ge mig på holm bank som jag ökade nyligen för att släcka betalkoll på uc. Min uc är nu på 0,41% med följande förutsättningar: • inkomst: 452k • underskott: 87.500kr • krediter: 90.000kr med 0kr utnyttjat • lån: 1.034.000kr • ff: 1st från juli (lendo) Min tanke är att kring sommaren när jag hamnat på under miljonen med synligt på uc är att försöka söka ett nytt samlingslån och då bättre ränta än vad jag har idag på Collector oså. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
Topp