Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aleeex" data-source="post: 209441" data-attributes="member: 4630"><p>Ja min uc är skit nu. Ligger på en riskprognos på 17,1%. </p><p>•synligt på uc 1.22 miljoner </p><p>• 6ff och 4st mellan maj -juli </p><p>• en kredit nyttjad 40.011kr utav 40.000kr (det ställer väl till betyget ganska mycket när det är övertrasserat, även om det bara är 11kr) </p><p>• yttligare en kredit som är utnyttjad 47.500 utav 50.000kr</p><p>• inkomst 480.500kr </p><p>• underskott 34.700kr</p><p></p><p>Innan den senaste uppdateringen hade jag 1,7 i betyg. Uppdateringen uppdaterades tidigare än vad jag trodde den skulle så hann inte söka. Väntar ut en förfrågan som gick ut på lördagen och fredagen blev uppdatering. Så hade otur. Annars hade jag fixat det lättare ekonomiskt. Men kanske var för det bästa.</p><p></p><p>Ja det är ju det. SEB har till och med bara 10 år. Men får kolla om det kanske är en möjlighet. Det tråkiga då är att man amorterar mindre och betalar mer ränta. </p><p></p><p>Har du lyckats få ner räntan pga Corona eller fått betalningsfri månader eller fått en annan betalplan som är längre?</p><p></p><p>Ja jämkning känns som det skulle kunna vara en lösning.</p><p></p><p>Min blivande sambo vet om situationen och stöttar mig så mycket han kan. Han ville fortfarande flytta ihop med mig trots mitt spelmissbruk och ekomiska situation. Dock kräver han att jag gör en behandling och det ska jag för hans och min egna skulle framförallt. </p><p></p><p>jaha fick du avslag första gången? Varför gav dom avslag? Hoppas verkligen du får en sanering. </p><p></p><p>Nej jag har inget av värde. Alla mina pengar har gått åt till spel tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aleeex, post: 209441, member: 4630"] Ja min uc är skit nu. Ligger på en riskprognos på 17,1%. •synligt på uc 1.22 miljoner • 6ff och 4st mellan maj -juli • en kredit nyttjad 40.011kr utav 40.000kr (det ställer väl till betyget ganska mycket när det är övertrasserat, även om det bara är 11kr) • yttligare en kredit som är utnyttjad 47.500 utav 50.000kr • inkomst 480.500kr • underskott 34.700kr Innan den senaste uppdateringen hade jag 1,7 i betyg. Uppdateringen uppdaterades tidigare än vad jag trodde den skulle så hann inte söka. Väntar ut en förfrågan som gick ut på lördagen och fredagen blev uppdatering. Så hade otur. Annars hade jag fixat det lättare ekonomiskt. Men kanske var för det bästa. Ja det är ju det. SEB har till och med bara 10 år. Men får kolla om det kanske är en möjlighet. Det tråkiga då är att man amorterar mindre och betalar mer ränta. Har du lyckats få ner räntan pga Corona eller fått betalningsfri månader eller fått en annan betalplan som är längre? Ja jämkning känns som det skulle kunna vara en lösning. Min blivande sambo vet om situationen och stöttar mig så mycket han kan. Han ville fortfarande flytta ihop med mig trots mitt spelmissbruk och ekomiska situation. Dock kräver han att jag gör en behandling och det ska jag för hans och min egna skulle framförallt. jaha fick du avslag första gången? Varför gav dom avslag? Hoppas verkligen du får en sanering. Nej jag har inget av värde. Alla mina pengar har gått åt till spel tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)
Topp