Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bostad/folkbokföring AKUT
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="renoveringsobjektet" data-source="post: 418907" data-attributes="member: 10706"><p>Har ingen folkbokföring kvar sedan ett par dagar pga avancerat clusterfuck i livet och har betalningsanmärkningar och skulder. </p><p></p><p>Bor nu hos en kompis under ordnade förhållanden och har en stabil situation på så sätt men av olika anledningar (som jag inte kan eller vill gå in på) så kan jag inte skriva mig där. Har inga alternativ i mitt nätverk.</p><p></p><p>Jag håller på att ordna upp många saker i livet nu och ca allt det hindras av att sakna folkbokföring. Jag måste alltså flytta och få en folkbokföring -NU!</p><p></p><p>Söker lägenheter och rum i bostäder i exakt hela Sverige men det verkar hopplöst. "På pappret" ser det inte så bra ut helt enkelt och så är det säkert många sökanden.</p><p></p><p>Någon som har kreativa tips på hur och var en sådan som jag hittar bostad, i stort sett vad som helst, omgående? Där de skiter totalt i hur jag ser ut "på pappret". Jag är i övrigt en trevlig, lugn, social, välutbildad medelålders kvinna utan missbruk eller såna problem. Kanske tidsbegränsat där man kan förskottsbetala (går att lösa) eller så? </p><p></p><p>Kan tillägga att jag är medlem på typ alla bostadssajter som finns men jag behöver nog hjälp att tänka utanför boxen.</p><p></p><p>(Soc är uteslutet)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="renoveringsobjektet, post: 418907, member: 10706"] Har ingen folkbokföring kvar sedan ett par dagar pga avancerat clusterfuck i livet och har betalningsanmärkningar och skulder. Bor nu hos en kompis under ordnade förhållanden och har en stabil situation på så sätt men av olika anledningar (som jag inte kan eller vill gå in på) så kan jag inte skriva mig där. Har inga alternativ i mitt nätverk. Jag håller på att ordna upp många saker i livet nu och ca allt det hindras av att sakna folkbokföring. Jag måste alltså flytta och få en folkbokföring -NU! Söker lägenheter och rum i bostäder i exakt hela Sverige men det verkar hopplöst. "På pappret" ser det inte så bra ut helt enkelt och så är det säkert många sökanden. Någon som har kreativa tips på hur och var en sådan som jag hittar bostad, i stort sett vad som helst, omgående? Där de skiter totalt i hur jag ser ut "på pappret". Jag är i övrigt en trevlig, lugn, social, välutbildad medelålders kvinna utan missbruk eller såna problem. Kanske tidsbegränsat där man kan förskottsbetala (går att lösa) eller så? Kan tillägga att jag är medlem på typ alla bostadssajter som finns men jag behöver nog hjälp att tänka utanför boxen. (Soc är uteslutet) [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bostad/folkbokföring AKUT
Topp