- Meddelanden
- 415
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 207
Hej det är så att jag har kontaktat bluestep för att dom ska ta över mitt bolån för att sedan höja upp lånet för att täcka mina blanco lån som är på ca 750,000kr
Är det någon som fått sitt hus värderat av dom
Jag skulle bifoga bilder på huset men det känns lite konstigt att dom ska grunda sin bedömning vad huset är värt utifrån bilder
brukar dom vara rättvisa i bedömningen
Gjorde en värdering hos en riktig mäklare förra året och då hamnade värdet på ca 2,7miljoner men det va innan jag renoverade köket och byggde ett till sovrum samt en matsal så jag tycker värdering borde vara högre nu
Hur tror ni att det kommer gå
Jag hoppas och ber till gud att det ska gå igenom
Jag behöver att dom värderar huset till ca 3,1 miljoner
Och jag får även uppdatering per månad av mäklarn hur mycket huset ligger i värdering
Och den senaste var på 3,1 miljoner så hoppas bluestep tycker likadant
Är det någon som fått sitt hus värderat av dom
Jag skulle bifoga bilder på huset men det känns lite konstigt att dom ska grunda sin bedömning vad huset är värt utifrån bilder
brukar dom vara rättvisa i bedömningen
Gjorde en värdering hos en riktig mäklare förra året och då hamnade värdet på ca 2,7miljoner men det va innan jag renoverade köket och byggde ett till sovrum samt en matsal så jag tycker värdering borde vara högre nu
Hur tror ni att det kommer gå
Jag hoppas och ber till gud att det ska gå igenom
Jag behöver att dom värderar huset till ca 3,1 miljoner
Och jag får även uppdatering per månad av mäklarn hur mycket huset ligger i värdering
Och den senaste var på 3,1 miljoner så hoppas bluestep tycker likadant