Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån trots tidvisanställning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spinxo" data-source="post: 164697" data-attributes="member: 4782"><p>Jag har jobbat från Tim- till månadsanställning 2013-2014 till sist tillsvidareanställning sedan 2015 och har ett bisyssla på sidan om så sammanfattad är min inkomst runt 30000kr före skatt ibland mer Också. Har 1,8% på UC plus kreditkort 20.000kr som jag betalar av </p><p></p><p>Men till punkten, min man har en tidvisanställning med hjälp av AMS. Hur stor är chansen att vi två kan få bolån? Vi har sparat nu cirka 200.000kr och ska fortsätta för att kunna köpa ett radhus men jag är lite orolig gällande om vi kan få bolån trotts min mans anställningsform? </p><p>Har 5% på UC har två mobilköp som är på va 20.000kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spinxo, post: 164697, member: 4782"] Jag har jobbat från Tim- till månadsanställning 2013-2014 till sist tillsvidareanställning sedan 2015 och har ett bisyssla på sidan om så sammanfattad är min inkomst runt 30000kr före skatt ibland mer Också. Har 1,8% på UC plus kreditkort 20.000kr som jag betalar av Men till punkten, min man har en tidvisanställning med hjälp av AMS. Hur stor är chansen att vi två kan få bolån? Vi har sparat nu cirka 200.000kr och ska fortsätta för att kunna köpa ett radhus men jag är lite orolig gällande om vi kan få bolån trotts min mans anställningsform? Har 5% på UC har två mobilköp som är på va 20.000kr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån trots tidvisanställning
Topp