Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån problem jag vill hitta lösning på
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jenniferos" data-source="post: 337898" data-attributes="member: 7648"><p>Swedbank löste det tillslut. Jag pratar först mest med Nordea på orten jag bor då de var positiva. Men när handläggaren skickade allt till nån chef sa de nej. Trots jag köper huset till ett lågt pris sett till marknadsvärdet osv. </p><p></p><p>Så jag gick till Swedbank och bokade ett möte med den person som hanterar lån här i området. Trodde det skulle gå mindre bra efter Nordeas nej då Nordea som sagt var så positiva och inte såg några konstigheter. </p><p></p><p>Mötet var enkelt. Jag hade skickat in prospektet och de hade fått taxeringsvärdet och min köpesumma så allt började mest med att hon frågade om jag ansåg mig ha råd med huset. Jag svarade ja. Då fyllde vi i några uppgifter om inkomst osv sen fick jag välja ränta efter hon räknat och allt sånt. Sen sa hon att detta går igenom och jag fick ett tidigast datum för utbetalning och att jag kommer få papperna hemskickade. Sen fick jag fylla i svar på om jag vill ha erbjudande om att vara nyckelkund, erbjudande om försäkring och juridisk rådgivning. </p><p></p><p>Sen var det tack och hej. Jag tyckte det gick för enkelt så var otroligt nervös tills jag fick hem papperet om vad vi pratat om och att jag fick den information om kalp kalkylen osv osv . </p><p>Samma dag jag fick papperna fick jag även medelanden från Swedbank att de skickat lånehandlingarna. </p><p></p><p>Då först kände jag att allt var lugnt. </p><p>Nu är det sista veckan i huset jag hyr och nästa vecka kan jag börja flytta in mina saker i huset jag köpt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jenniferos, post: 337898, member: 7648"] Swedbank löste det tillslut. Jag pratar först mest med Nordea på orten jag bor då de var positiva. Men när handläggaren skickade allt till nån chef sa de nej. Trots jag köper huset till ett lågt pris sett till marknadsvärdet osv. Så jag gick till Swedbank och bokade ett möte med den person som hanterar lån här i området. Trodde det skulle gå mindre bra efter Nordeas nej då Nordea som sagt var så positiva och inte såg några konstigheter. Mötet var enkelt. Jag hade skickat in prospektet och de hade fått taxeringsvärdet och min köpesumma så allt började mest med att hon frågade om jag ansåg mig ha råd med huset. Jag svarade ja. Då fyllde vi i några uppgifter om inkomst osv sen fick jag välja ränta efter hon räknat och allt sånt. Sen sa hon att detta går igenom och jag fick ett tidigast datum för utbetalning och att jag kommer få papperna hemskickade. Sen fick jag fylla i svar på om jag vill ha erbjudande om att vara nyckelkund, erbjudande om försäkring och juridisk rådgivning. Sen var det tack och hej. Jag tyckte det gick för enkelt så var otroligt nervös tills jag fick hem papperet om vad vi pratat om och att jag fick den information om kalp kalkylen osv osv . Samma dag jag fick papperna fick jag även medelanden från Swedbank att de skickat lånehandlingarna. Då först kände jag att allt var lugnt. Nu är det sista veckan i huset jag hyr och nästa vecka kan jag börja flytta in mina saker i huset jag köpt [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån problem jag vill hitta lösning på
Topp