Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån med skuldsanering
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 486764" data-attributes="member: 3402"><p>Klart jag vet vad som gäller. Du vet också vad jag menade även om det blev något fel i text.</p><p></p><p>Förstår inte riktigt heller varför du väldigt ofta missar skogen för trädet och påpekar felaktigheter i saker som inte har med kärnan i meddelandet att göra som en riktig energitjuv.</p><p></p><p>Ibland kan det vara ett stavfel, ibland kan det vara något som blivit lite fel i en förklaring men alla förstår vad som menas/förstår poängen (som i detta fall), ibland kan det vara någon rättelse i den minst relevanta delen av ett meddelande etc, ibland små detaljer som ska påpekas och justeras. Det blir bara onödigt och jobbigt att besvara och tråden ändrar riktning.</p><p></p><p>Du vet naturligtvis svaret på din egen fråga också eftersom du vet att jag kommer från ett långvarigt spelberoende med lån och har skuldsanering idag. Gillar inte frågor som är ställda enbart för att sätta dit en då det blir försök till ett hån.</p><p>Jag kan det i teorin lika väl som en person som har gjort bostadsaffär</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 486764, member: 3402"] Klart jag vet vad som gäller. Du vet också vad jag menade även om det blev något fel i text. Förstår inte riktigt heller varför du väldigt ofta missar skogen för trädet och påpekar felaktigheter i saker som inte har med kärnan i meddelandet att göra som en riktig energitjuv. Ibland kan det vara ett stavfel, ibland kan det vara något som blivit lite fel i en förklaring men alla förstår vad som menas/förstår poängen (som i detta fall), ibland kan det vara någon rättelse i den minst relevanta delen av ett meddelande etc, ibland små detaljer som ska påpekas och justeras. Det blir bara onödigt och jobbigt att besvara och tråden ändrar riktning. Du vet naturligtvis svaret på din egen fråga också eftersom du vet att jag kommer från ett långvarigt spelberoende med lån och har skuldsanering idag. Gillar inte frågor som är ställda enbart för att sätta dit en då det blir försök till ett hån. Jag kan det i teorin lika väl som en person som har gjort bostadsaffär [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Bolån med skuldsanering
Topp