- Meddelanden
- 135
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 197
Nej, har möte om några veckor! Hoppas det går.Bakade dom in dina lån eller har du kvar dom?
Nej, har möte om några veckor! Hoppas det går.Bakade dom in dina lån eller har du kvar dom?
Hej Lybb,Ja precis...byter bank till dom. Köpt för ca 5m. inkomst ca 680 000.
Hej! Hur har det gått för er?Stort grattis!! Håller tummarna inför vårt bankmöte också. får jag lov att fråga vilken bank och om ni har barn? (Det påverkar kalkylen)
Hur mkt lånade Ni?Ni på detta forum ger mig hopp.
Vi fick ta bolån med nordax, en månadskostnad på 21 000 bara för att bo. Nu kommer vi härda ut några månader och sedan försöka oss på att söka bolån hos Nordea. Vi är högt belånade men jag har lite hopp att det kanske är enklare att flytta över lån man redan har än att ta nya
Vi köpte hus för 3,5 miljonHur mkt lånade Ni?
Skönt att höra att det gått igenom, det glädjer mig att höra att folk som har liknande sits som mig får igenom detta.Ni på detta forum ger mig hopp.
Vi fick ta bolån med nordax, en månadskostnad på 21 000 bara för att bo. Nu kommer vi härda ut några månader och sedan försöka oss på att söka bolån hos Nordea. Vi är högt belånade men jag har lite hopp att det kanske är enklare att flytta över lån man redan har än att ta nya
Jag förstår!Vi båda har företag, så vi tjänar runt 100 000 i månaden, men då har vi en massa barn också som drar ner kalkylen. Vår förhoppning är att få ut bonusar så vi kan slänga in lite pengar på blancolånen som för närvarande tyvärr är på miljonen. Kanske att vi kan baka in lite i huset också framöver. Genom att vi har massa barn så är det svårt för oss att hitta en lägenhet i vår storlek och idag hyr vi ett hus i bedrövligt skick som vi bara inte kan bo kvar i. Vi ger nästan samma pengar till en man som gör allt annat än sköter om sitt hus som det kommer kosta oss med ett eget. Men ja, vi får hålla alla tummar och tår att ingenting går sönder i huset första perioden.
Men jag hoppas att framtiden blir ljus för oss..