Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bolån/gift

Hej !

Kan man få bolån med endast en inkomst om man är gift? Vilken bank tillåter det ? Länsförsäkringar bank vill att man ska vara två . Min mans inkomst ligger på 32k tillkommer ob 35 000kr , tips vilken bank ska man söka ? Vi behöver akut flytta och kommer säljer lägenheten i Augusti.

Och ni har skulder hos kronofogden.se? Kanske bluestep

Ok, och skulderna hos kronofogden tänkte ni lösa då? Tänkte med tanke på vilket forum du valt.

Ok, och skulderna hos kronofogden tänkte ni lösa då? Tänkte med tanke på vilket forum du valt.
Oj tog fel inlägg . Vi ska inte lösa in mina skulder . Vi behöver söka en ny bolån fast min man som
Står för bolånen. Vill bara veta vilken som har nåt att erbjuda eller kanske någon har varit med om det .

Oj tog fel inlägg . Vi ska inte lösa in mina skulder . Vi behöver söka en ny bolån fast min man som
Står för bolånen. Vill bara veta vilken som har nåt att erbjuda eller kanske någon har varit med om det .
Jag köpte mitt hus ensam när min skuldsanering var över. Är gift och min man har skulder hos kronofogden. Det var inga problem att få bolån hos SBAB. Men de räknade ju bara på min inkomst och att den ensam skulle försörja mig, min man och vår son. Så beloppet man får låna blir ju begränsat.

Jag köpte mitt hus ensam när min skuldsanering var över. Är gift och min man har skulder hos kronofogden. Det var inga problem att få bolån hos SBAB. Men de räknade ju bara på min inkomst och att den ensam skulle försörja mig, min man och vår son. Så beloppet man får låna blir ju begränsat.
Tack så mycket jag ska kolla vidare med min man . Vi har det jobbigt just nu pga av mig för jag har skulder hos kronofogden och har löneutmätningen

Tack så mycket jag ska kolla vidare med min man . Vi har det jobbigt just nu pga av mig för jag har skulder hos kronofogden och har löneutmätningen
Viktigt att bara din man står på köpekontraktet också. Annars blir det ju avslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp