Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zeroline" data-source="post: 214451" data-attributes="member: 70"><p>Ville bara uppdatera lite om betalningmöjligheter på Dundle. Nerosurf är värdelöst att inhandla då deras uppgradering dröjer veckor däremot provade jag att handla ecovoucher för Nerosurfen jag köpt och det gick smidigt. Jag köpte även ett virtual mint mastercard för 25 dollar. Detta var som att slänga pengarna i sjön då det inte kan användas någonstans typ. Så totalt sett kostade Nerosurfen mig 1000kr och jag har kunnat använda 15 euro av dessa.</p><p></p><p>Provade sen att köpa ecovoucher 50euro via daopay mess där stod det total kostnad 789kr men man var tvungen att ta det via 2st mess. Första kostade 500kr när den var klar så stod det kvar att betala 289kr dock så stod det när man gick vidare att andra messet man skulle skicka kostade även det 500kr. Så jag vet inte om man betalar 500x2 eller att det blir 789kr där totalt än. </p><p></p><p>Provade sen 10 euro via onebip vilket kostade 159kr totalt. Dock gick det bara engång sen fick ja konstant upp att min limit var slut i mess skedet så den tjänsten var inte mkt att hurra för heller. </p><p></p><p>Provade sen även 25 euro via fortumo betalningen och detta kostade 400kr och gick smidigt. Provade då 50 euro men då det även skulle behöva delas upp i 2st sms för att slutgöra den betalningen och att det skulle kosta 470kr per mess så insåg jag att det var 140kr billigare att köpa 2 st 25 euro kort istället med samma betalning. </p><p></p><p>Så slutsats billigaste sättet som jag kommit på att få loss pengar via ecovoucher är att handla 25e kort via fortumo betalningen men att detta ändå blir några tior dyrare än Siru mobile då man får 244kr för 400kr betalning kontra Siru där man får 280kr för 400kr betalning. </p><p></p><p>Hoppas infon hjälper några att inte slänga iväg extra pengar jag räknade ut att jag lagt 1250kr extra för att jag inte valde 25e korten via fortumo på direkten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zeroline, post: 214451, member: 70"] Ville bara uppdatera lite om betalningmöjligheter på Dundle. Nerosurf är värdelöst att inhandla då deras uppgradering dröjer veckor däremot provade jag att handla ecovoucher för Nerosurfen jag köpt och det gick smidigt. Jag köpte även ett virtual mint mastercard för 25 dollar. Detta var som att slänga pengarna i sjön då det inte kan användas någonstans typ. Så totalt sett kostade Nerosurfen mig 1000kr och jag har kunnat använda 15 euro av dessa. Provade sen att köpa ecovoucher 50euro via daopay mess där stod det total kostnad 789kr men man var tvungen att ta det via 2st mess. Första kostade 500kr när den var klar så stod det kvar att betala 289kr dock så stod det när man gick vidare att andra messet man skulle skicka kostade även det 500kr. Så jag vet inte om man betalar 500x2 eller att det blir 789kr där totalt än. Provade sen 10 euro via onebip vilket kostade 159kr totalt. Dock gick det bara engång sen fick ja konstant upp att min limit var slut i mess skedet så den tjänsten var inte mkt att hurra för heller. Provade sen även 25 euro via fortumo betalningen och detta kostade 400kr och gick smidigt. Provade då 50 euro men då det även skulle behöva delas upp i 2st sms för att slutgöra den betalningen och att det skulle kosta 470kr per mess så insåg jag att det var 140kr billigare att köpa 2 st 25 euro kort istället med samma betalning. Så slutsats billigaste sättet som jag kommit på att få loss pengar via ecovoucher är att handla 25e kort via fortumo betalningen men att detta ändå blir några tior dyrare än Siru mobile då man får 244kr för 400kr betalning kontra Siru där man får 280kr för 400kr betalning. Hoppas infon hjälper några att inte slänga iväg extra pengar jag räknade ut att jag lagt 1250kr extra för att jag inte valde 25e korten via fortumo på direkten. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Boku/Telia kan bara sätta in 3000kr/månad.
Topp