Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Bojkotta Credigo, Easycredit och Credway
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeffreyLebowski" data-source="post: 84347" data-attributes="member: 2530"><p>Inte direkt. Eftersom <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024" target="_blank">Credway</a> är billigt i denna typ av syften så tänkte jag utnyttja den.</p><p>Jag tjänar bra, taxerade 450k, bättre än när jag fick den, jag har inga anmärkningar eller så - ingen kreditupplysning togs (dom kör Creditsafe).</p><p>Dom kunde inte heller motivera varför utan hänvisade till deras dyrare alternativ.</p><p>Fine tänkte jag.</p><p>Men när dom efter det skickade vidare mig lägre ner i kedjan så tänkte jag efter och kikade mer på hur dom jobbar.</p><p></p><p>Jag löste det på annat vis. Som sagt, hög ränta är helt okej så länge dom är ärliga.</p><p>Det dom gör idag är att systematiskt neka folk genom att låtsas att dom är schyssta - ett bolag med hutlös ränta gör det inte.</p><p></p><p>Detta betraktar jag nästan som kriminellt - dom får neka vilka dom vill, men att detta är en utstuderad metod är uppebart.</p><p>Credway lockar till sig folk, kan tänka mig att många nekas och skickas lägre ner i kedjan och sedan deras upplägg med att dela på två varumärken med samma kreditgivare än vidrigt.</p><p></p><p></p><p>Allt handlar inte om personliga vendettor för man är ledsen för man inte fick ett lån. Men detta köper jag inte helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeffreyLebowski, post: 84347, member: 2530"] Inte direkt. Eftersom [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024"]Credway[/URL] är billigt i denna typ av syften så tänkte jag utnyttja den. Jag tjänar bra, taxerade 450k, bättre än när jag fick den, jag har inga anmärkningar eller så - ingen kreditupplysning togs (dom kör Creditsafe). Dom kunde inte heller motivera varför utan hänvisade till deras dyrare alternativ. Fine tänkte jag. Men när dom efter det skickade vidare mig lägre ner i kedjan så tänkte jag efter och kikade mer på hur dom jobbar. Jag löste det på annat vis. Som sagt, hög ränta är helt okej så länge dom är ärliga. Det dom gör idag är att systematiskt neka folk genom att låtsas att dom är schyssta - ett bolag med hutlös ränta gör det inte. Detta betraktar jag nästan som kriminellt - dom får neka vilka dom vill, men att detta är en utstuderad metod är uppebart. Credway lockar till sig folk, kan tänka mig att många nekas och skickas lägre ner i kedjan och sedan deras upplägg med att dela på två varumärken med samma kreditgivare än vidrigt. Allt handlar inte om personliga vendettor för man är ledsen för man inte fick ett lån. Men detta köper jag inte helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Bojkotta Credigo, Easycredit och Credway
Topp