Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep, hur är de?

Jag funderar på att ansöka om ett lån hos Bluestep på 30 000kr.
Någon som haft med dem att göra?
Är de bra? Det står att man inte får skuldhos KFM, menar de skuldsaldo eller förelägganden?

Jag funderar på att ansöka om ett lån hos Bluestep på 30 000kr.
Någon som haft med dem att göra?
Är de bra? Det står att man inte får skuldhos KFM, menar de skuldsaldo eller förelägganden?

Skuldsaldo.

Jag ger inte mycket själv för Bluestep, allt som sägs i reklamen att de ställer upp om ingen annan gör det stämmer inte det är lika svårt att få lån hos dem som hos någon annan.

Tack! Ska ringa och prata med dem. Jag har 15 förfrågningar, det är det som ställer till det mest för mig. Och jag vet att de tillåter upp till 20 st.

Riktigt trevliga att prata med, känns som dom lyssnar å kollar möjlighet till ev lån Jag fick blancolån, dock till en jävulsk ränta (22% )
Har även sen i våras bolån där med dryga 4%...så jag ska inte klaga på dom alls, min ekonomi är nu på rätt väg med rejäla kliv

Tog du bytt bolån där Hoppfull eller flyttade över ett befintligt?

Riktigt trevliga att prata med, känns som dom lyssnar å kollar möjlighet till ev lån Jag fick blancolån, dock till en jävulsk ränta (22% )
Har även sen i våras bolån där med dryga 4%...så jag ska inte klaga på dom alls, min ekonomi är nu på rätt väg med rejäla kliv

Kul att höra!
Hur var dina förutsättningar när du blev beviljad blanco? Vad hade du för score?

Jonnaaaa
Jag tog ett nytt lån...mitt hus var obelånat
Men blev nekad av min bank ( handelsbanken) även nej från svea och marginalen

CJ81
Kan inte säga hur mina förutsättningar var, då det var drygt 2 år sedan...men lååångt ifrån bra med flertalet blanco hos olika långivare även en hel del ff...sökte 100000 fick 65000
Jag ringde och pratade med dom. Berättade min situation och om det var någon mening att ansöka överhuvudtaget. Dom tyckte det och vi kom överens om att ta ett uc

Jonnaaaa
Jag tog ett nytt lån...mitt hus var obelånat
Men blev nekad av min bank ( handelsbanken) även nej från svea och marginalen

CJ81
Kan inte säga hur mina förutsättningar var, då det var drygt 2 år sedan...men lååångt ifrån bra med flertalet blanco hos olika långivare även en hel del ff...sökte 100000 fick 65000
Jag ringde och pratade med dom. Berättade min situation och om det var någon mening att ansöka överhuvudtaget. Dom tyckte det och vi kom överens om att ta ett uc

Så bad de mig också att göra.
Jag ska ringa imorgon och prata igenom det innan de tar en uc.

Någon som vet om Bluestep rapporterar in till UC på privatlånen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp