Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Blir inte beviljad lån trots hög inkomst. Behöver råd!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeltSeriöst" data-source="post: 207130" data-attributes="member: 5539"><p>Hej alla låneexperter,</p><p></p><p>Jag behöver hjälp med förstå varför jag inte fick lån beviljad trots hög inkomst.</p><p></p><p>Min UC ser ut följande:</p><p>2018: 11tkr inkomst (då jag skattade i annat nordisk land) men bodde i Sverige</p><p>2019: 950tkr, underskott 33tkr. Återanställd o började skatta från mars månad. Så mycket högre om man räknar på 12mån</p><p>Total antal krediter: 11</p><p>Antal kreditgivare: 7</p><p>Total beviljat: 4,3mkr</p><p>Total utnyttjat: 4,1mkr</p><p>varav ca 3,9mkr bolån 50% andel med frun</p><p>Blancolån 200tkr</p><p>Antal kort-och kontokrediter: 7st total limit 170tkr, varav 0kr utnyttjad(då jag betalar av alla snabbt)</p><p>UC risk: 0,4%</p><p>Antal ff: 5st varav 2 senaste månaden</p><p></p><p>Jag ansökte om hos Ica där jag har redan mitt blanco på 200tkr om 500tkr med lösen på nuvarande. Dock berättade personen där att det inte gick då jag var för hög belånad. Blev väldig överraskad då vi har medlemmar här med mycket högre blanco sett till inkomst.</p><p></p><p>Behöver synpunkter och hjälp från er. Vad jag ska göra.</p><p></p><p>Tacksam för era råd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeltSeriöst, post: 207130, member: 5539"] Hej alla låneexperter, Jag behöver hjälp med förstå varför jag inte fick lån beviljad trots hög inkomst. Min UC ser ut följande: 2018: 11tkr inkomst (då jag skattade i annat nordisk land) men bodde i Sverige 2019: 950tkr, underskott 33tkr. Återanställd o började skatta från mars månad. Så mycket högre om man räknar på 12mån Total antal krediter: 11 Antal kreditgivare: 7 Total beviljat: 4,3mkr Total utnyttjat: 4,1mkr varav ca 3,9mkr bolån 50% andel med frun Blancolån 200tkr Antal kort-och kontokrediter: 7st total limit 170tkr, varav 0kr utnyttjad(då jag betalar av alla snabbt) UC risk: 0,4% Antal ff: 5st varav 2 senaste månaden Jag ansökte om hos Ica där jag har redan mitt blanco på 200tkr om 500tkr med lösen på nuvarande. Dock berättade personen där att det inte gick då jag var för hög belånad. Blev väldig överraskad då vi har medlemmar här med mycket högre blanco sett till inkomst. Behöver synpunkter och hjälp från er. Vad jag ska göra. Tacksam för era råd! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Blir inte beviljad lån trots hög inkomst. Behöver råd!
Topp