Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Blancolån - En hel del frågor
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arwid" data-source="post: 346442" data-attributes="member: 1401"><p>Med hänsyn taget till rådande konjunkturläge så hade i alla fall jag inväntat arvet innan jag bränner en massa pengar nöjen även om operationen kanske inte går under nöjeskontot (omöjligt att svara på innan man vet vad det är för operation). Även om du har jobb nu så är det inte säkert du eller frugan har det om x antal månader innan arvet är utbetalt. </p><p></p><p>Sedan är det enligt min erfarenhet snarare regel än undantag att arv drar ut på tiden säger de att man ska få det om max 1 år kan det lika gärna ta 3 år innan pengarna kommer. Glöm inte heller att ett stort skäl till bråk mellan syskon och släkt är just arv många går över lik för att få ut sina andelar och gärna lite till så räkna med att det kan komma att leda till gråt och tandagnissel samt en utdragen process innan du får pengarna från arvet.</p><p></p><p>Angående betalning av blancolånet så brukar det normala vara att man betalar den månadsvis möjligen kan man få betala flera månader på en gång om man kontaktar bolaget man lånat av och ber dem ge ocr-numret för månad x, y, z så kan man betala dem direkt. Sedan bör det gå bra att betala in en klumpsumma ibland om man vill det men vissa banker såsom ica uppges vara riktigt jobbiga då de kan komma med krav på att man ska kunna redovisa var pengarna kommer ifrån om man vill avsluta lånen i förtid eller eventuellt betala in en större summa för att betala bort lånet snabbare. Sök på forumet så hittar du information det finns många trådar om olika låneinstitut här där du kan förkovra dig i andra användares erfarenheter av olika bolag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arwid, post: 346442, member: 1401"] Med hänsyn taget till rådande konjunkturläge så hade i alla fall jag inväntat arvet innan jag bränner en massa pengar nöjen även om operationen kanske inte går under nöjeskontot (omöjligt att svara på innan man vet vad det är för operation). Även om du har jobb nu så är det inte säkert du eller frugan har det om x antal månader innan arvet är utbetalt. Sedan är det enligt min erfarenhet snarare regel än undantag att arv drar ut på tiden säger de att man ska få det om max 1 år kan det lika gärna ta 3 år innan pengarna kommer. Glöm inte heller att ett stort skäl till bråk mellan syskon och släkt är just arv många går över lik för att få ut sina andelar och gärna lite till så räkna med att det kan komma att leda till gråt och tandagnissel samt en utdragen process innan du får pengarna från arvet. Angående betalning av blancolånet så brukar det normala vara att man betalar den månadsvis möjligen kan man få betala flera månader på en gång om man kontaktar bolaget man lånat av och ber dem ge ocr-numret för månad x, y, z så kan man betala dem direkt. Sedan bör det gå bra att betala in en klumpsumma ibland om man vill det men vissa banker såsom ica uppges vara riktigt jobbiga då de kan komma med krav på att man ska kunna redovisa var pengarna kommer ifrån om man vill avsluta lånen i förtid eller eventuellt betala in en större summa för att betala bort lånet snabbare. Sök på forumet så hittar du information det finns många trådar om olika låneinstitut här där du kan förkovra dig i andra användares erfarenheter av olika bolag. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Blancolån - En hel del frågor
Topp