Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Black Friday
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A27" data-source="post: 112605" data-attributes="member: 4258"><p>för att fortsätta tjäna mer pengar, ett av dom andra löftena var att slösa mindre, spara mer, investera mer.</p><p>det blir dessutom ränta på ränta om jag inte gör av med pengarna.</p><p>och nej det har inte med att mjölka systemet, hävstång kallas det. man kan tjäna mer pengar med pengar som man inte har, men om det går åt helvete då går det åt helvete rejält... visst har jag kört en del högrisk under förra året, och visst hade jag två som gick upp med 750% ungefär,men jag skulle inte låna till sådant, kör säkrare kort på dom lånade pengarna, och nu hade jag en möjlighet som jag inte ville missa så jag slänger in 130k på den.</p><p></p><p>jag skrev innan att det inte är synd om mig och det är det verkligen inte, är väl god för åtminstone en miljon om alla investeringar skulle säljas och alla lån lösas. men det mesta förvaltas av farsan, kanske lite pinsamt när jag är över 30. Men jag vill bygga upp ett "eget" kapital också.</p><p></p><p>mjölka systemet låter så negativt, som att jag fuskar, kanske gör jag även det, men alla kort och krediter har olika fördelar, jag utnyttjar bara det som dom erbjuder, samt att jag har hittat en lucka i systemet som egentligen inte ska vara öppen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A27, post: 112605, member: 4258"] för att fortsätta tjäna mer pengar, ett av dom andra löftena var att slösa mindre, spara mer, investera mer. det blir dessutom ränta på ränta om jag inte gör av med pengarna. och nej det har inte med att mjölka systemet, hävstång kallas det. man kan tjäna mer pengar med pengar som man inte har, men om det går åt helvete då går det åt helvete rejält... visst har jag kört en del högrisk under förra året, och visst hade jag två som gick upp med 750% ungefär,men jag skulle inte låna till sådant, kör säkrare kort på dom lånade pengarna, och nu hade jag en möjlighet som jag inte ville missa så jag slänger in 130k på den. jag skrev innan att det inte är synd om mig och det är det verkligen inte, är väl god för åtminstone en miljon om alla investeringar skulle säljas och alla lån lösas. men det mesta förvaltas av farsan, kanske lite pinsamt när jag är över 30. Men jag vill bygga upp ett "eget" kapital också. mjölka systemet låter så negativt, som att jag fuskar, kanske gör jag även det, men alla kort och krediter har olika fördelar, jag utnyttjar bara det som dom erbjuder, samt att jag har hittat en lucka i systemet som egentligen inte ska vara öppen [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Black Friday
Topp