Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån - Ta lån för 20% som blancolån och resten som billån eller hela summan som privatlån

Hej allihopa

Jag har en lån på 20000 som är utnyttjad till 14000 och har inte andra lån eller krediter. Jag har årslön på 370000 och är skild i 2 år, har inga barn och bo i en hyresrätt. Jag har länge funderat på att köpa en bil och tänkte köpa en bil på 200-250 tkr. Bli det något problem för mig och på vilken sätt är det enklaste / den att föredra.Ta lån för 20% som blancolån och resten som billån eller hela summan som privatlån? Tack för all hjälp!

Hej allihopa

Jag har en lån på 20000 som är utnyttjad till 14000 och har inte andra lån eller krediter. Jag har årslön på 370000 och är skild i 2 år, har inga barn och bo i en hyresrätt. Jag har länge funderat på att köpa en bil och tänkte köpa en bil på 200-250 tkr. Bli det något problem för mig och på vilken sätt är det enklaste / den att föredra.Ta lån för 20% som blancolån och resten som billån eller hela summan som privatlån? Tack för all hjälp!
Du har nog inga problem alls att få ett billån på dem summorna till vilken bilhandlare du än vänder dig till rådfråga på bilhandlare ,,,men lån kommer du få

Sent svar antagligen men ta så stor del du kan som finansiering på bilen (brukar vara mer fördelaktig ränta) och låna endast kontantinsatsen i privatlån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp