Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
Billån, bättrat mitt score och vill låna
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KassaKon" data-source="post: 158302" data-attributes="member: 4491"><p>Det är klart att en riktigt billig begagnad bil inte håller i evighet. Men det är vad man är hänvisad till när man inte har pengar och inte är kreditvärdig. Man lever med andan i halsen varje gång man ska starta bilen. Jag köper i snitt en bil per år (plus minus några månader) för en kostnad av ca 12000 kr (plus minus 5000kr). Köper bara om det är minst 9 mån kvar till besiktning. Och kör tills den inte går igenom besiktningen. Efter det får man uppskatta om det är värt att lägga pengar på att åtgärda felen eller skrota och köpa ny (gammal förstås). Och håller tummar och tår att den ska hålla ett tag, starta även vid -30 och inte börja krångla. Har varit med om att bilen inte startat när jag kommit hem till flygplatsen (har 2.5 mil hem därifrån). Den gången var det sommar och varmt, hyfsad tid på dygnet och fanns hygglig granne som kunde komma och hämta mig. Men sen blev det bogsering direkt till skroten och panikköp av ny bil pronto.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KassaKon, post: 158302, member: 4491"] Det är klart att en riktigt billig begagnad bil inte håller i evighet. Men det är vad man är hänvisad till när man inte har pengar och inte är kreditvärdig. Man lever med andan i halsen varje gång man ska starta bilen. Jag köper i snitt en bil per år (plus minus några månader) för en kostnad av ca 12000 kr (plus minus 5000kr). Köper bara om det är minst 9 mån kvar till besiktning. Och kör tills den inte går igenom besiktningen. Efter det får man uppskatta om det är värt att lägga pengar på att åtgärda felen eller skrota och köpa ny (gammal förstås). Och håller tummar och tår att den ska hålla ett tag, starta även vid -30 och inte börja krångla. Har varit med om att bilen inte startat när jag kommit hem till flygplatsen (har 2.5 mil hem därifrån). Den gången var det sommar och varmt, hyfsad tid på dygnet och fanns hygglig granne som kunde komma och hämta mig. Men sen blev det bogsering direkt till skroten och panikköp av ny bil pronto. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
Billån, bättrat mitt score och vill låna
Topp