Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
Bil finansiering med skuldsanering
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 408981" data-attributes="member: 3402"><p>Till min vetskap är det inte möjligt att ansöka om billån via någon hemsida och bli beviljad med skuldsanering. Kreditupplysning görs och anmärkning innebär automatiskt avslag hos förmodligen 100% av alla borgenärer.</p><p></p><p>Kanske möjligt om man bokar ett teamsmöte/fysiskt möte med ett gäng banker och förklarar att man har skuldsanering och anmärkning, att en bil är otroligt viktigt för jobb eller dylikt och ställer bilen som säkerhet att någon skulle gå med på ett mindre lån. Men tror det kan bli svårt att hitta någon borgenär som är villig att gå med på det.</p><p>Men är det viktigt så kostar det förmodligen inte at prova maila 10 banker och säga att man vill ha möte med handläggare. Upplyser dom om hela situationen och ställer frågan, min gissning är att det blir ett nej hos princip alla efteroms skuldsanering redan innebär existensminimum.</p><p></p><p>Jag hadel köpt en Audi A4/Volvo från slutet på 90-talet på blocket för mellan 10.000-15.000 kr under en betalfri månad istället för att krångla med lån. Om jag verkligen måste ha bil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 408981, member: 3402"] Till min vetskap är det inte möjligt att ansöka om billån via någon hemsida och bli beviljad med skuldsanering. Kreditupplysning görs och anmärkning innebär automatiskt avslag hos förmodligen 100% av alla borgenärer. Kanske möjligt om man bokar ett teamsmöte/fysiskt möte med ett gäng banker och förklarar att man har skuldsanering och anmärkning, att en bil är otroligt viktigt för jobb eller dylikt och ställer bilen som säkerhet att någon skulle gå med på ett mindre lån. Men tror det kan bli svårt att hitta någon borgenär som är villig att gå med på det. Men är det viktigt så kostar det förmodligen inte at prova maila 10 banker och säga att man vill ha möte med handläggare. Upplyser dom om hela situationen och ställer frågan, min gissning är att det blir ett nej hos princip alla efteroms skuldsanering redan innebär existensminimum. Jag hadel köpt en Audi A4/Volvo från slutet på 90-talet på blocket för mellan 10.000-15.000 kr under en betalfri månad istället för att krångla med lån. Om jag verkligen måste ha bil. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
Bil finansiering med skuldsanering
Topp