Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="astonvilla" data-source="post: 12933" data-attributes="member: 1697"><p>Min kreditvärdighet är låg för förra året taxerade jag bara strax över 100k för jag hade bara timanställning. Men nu sen ett halvår tillbaka har jag fast o heltid, men det syns ju inte på kreditupplysningen därför är min scoring fortfarande låg. Men allt det här berättade jag o oxå erbjöd jag mig att skicka in anställningsbevis o lönespec. Jag fick uppfattningen att det var kirrat men sen tvärvände det när han knappade in mitt p.nummer, det e det jag inte fattar. Jag frågade även vad han trodde jag hade för chans till lån nu när nästa taxering blir registrerad för då lär min scoring öka. Han fortsatte sitt tvivel och sa att "som sagt vi går efter helheten och inte bara efter hur mycket man tjänar, men du kan alltid försöka igen då". Jag menar, då ska det väl inte vara nå tvivel iaf!? Bra jävla skumt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="astonvilla, post: 12933, member: 1697"] Min kreditvärdighet är låg för förra året taxerade jag bara strax över 100k för jag hade bara timanställning. Men nu sen ett halvår tillbaka har jag fast o heltid, men det syns ju inte på kreditupplysningen därför är min scoring fortfarande låg. Men allt det här berättade jag o oxå erbjöd jag mig att skicka in anställningsbevis o lönespec. Jag fick uppfattningen att det var kirrat men sen tvärvände det när han knappade in mitt p.nummer, det e det jag inte fattar. Jag frågade även vad han trodde jag hade för chans till lån nu när nästa taxering blir registrerad för då lär min scoring öka. Han fortsatte sitt tvivel och sa att "som sagt vi går efter helheten och inte bara efter hur mycket man tjänar, men du kan alltid försöka igen då". Jag menar, då ska det väl inte vara nå tvivel iaf!? Bra jävla skumt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år
Topp