Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad skuldsanering

Vunnit laga kraft/ 5år. Lr rättare sagt 4 1/2år kvar. Var helt inställd på skatteskulden skulle sopa mig av banan. Men tydligen inte. Nu kommer du med. Sen jobbar vi hela vägen in i mål.

Otroligt glad för din skull!!!

En fråga, fick du besked samma dag att det vunnit laga kraft genom att ringa KFM eller loggade du in på mina sidor och såg nollade skulden?

För om jag förstått det rätt så är det en fördröjning mellan dag 21 och vunnit laga kraft då man ibland väntar in postgången osv.

Otroligt glad för din skull!!!

En fråga, fick du besked samma dag att det vunnit laga kraft genom att ringa KFM eller loggade du in på mina sidor och såg nollade skulden?

För om jag förstått det rätt så är det en fördröjning mellan dag 21 och vunnit laga kraft då man ibland väntar in postgången osv.
Loggade in för skojsskull och såg att saldot var borta. Ringde min handläggare som sa att tiden gått ut, så det hade vunnit laga kraft för 2 dagar sen.

Loggade in för skojsskull och såg att saldot var borta. Ringde min handläggare som sa att tiden gått ut, så det hade vunnit laga kraft för 2 dagar sen.

Så 2 juli vann det laga kraft?
När fick du beslut om skuldsanering vet du det?

Så 2 juli vann det laga kraft?
När fick du beslut om skuldsanering vet du det?
7/6
Allt har gått väldigt snabbt tycker ja. Inledande april- förslag maj-beslut juni-klart-juli

Handläggaren har varit och är guld.trott från början till slut på mig.

7/6
Allt har gått väldigt snabbt tycker ja. Inledande april- förslag maj-beslut juni-klart-juli

Handläggaren har varit och är guld.trott från början till slut på mig.
Skönt att det gick så fort!
Ingen som motsatte sig?
Hur stor skatteskuld hade du och var den från inkomstår 2023?

Skönt att det gick så fort!
Ingen som motsatte sig?
Hur stor skatteskuld hade du och var den från inkomstår 2023?
Ne Skatteverket klaga 1 gång direkt när ja sökte. Men Inget vid förslag lr beslut. -80K 2023

Ne Skatteverket klaga 1 gång direkt när ja sökte. Men Inget vid förslag lr beslut. -80K 2023
Skönt! Grattis!
Själv väntar jag på betalplan...Fick inledande 3 juni, vet att borgenärerna har till 5 juli på sig att rapportera in skulder då jag har en privat skuld med som hade till det datumet på sig.
Vågar inte tro på det fullt ut än men inledande är ju ändå ett steg åt rätt håll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp