Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giz" data-source="post: 454494" data-attributes="member: 12664"><p>Hej står för ett dilemma (gjorde en tråd tidigare) står mellan valet och kvalet att antingen göra en låneansökan på Collector eller besöka Swedbank för att nyttja min medlemsförmån för lägre ränta som medlem i LO Fackförbund</p><p>Ska köra ett samlingslån på ca 110k för att samla dyra krediter och lån bortsett från ett som är på 133 825K. Har jag räknat rätt så kommer jag kunna släcka 3 lån och 3 krediter om jag har räknat rätt</p><p>2FF </p><p></p><p>Kreddy/UC 3.2 (gick upp från 1.7 till 3.2) </p><p>Tot skuld som syns på UC 248 017 men har inte riktigt uppdaterats ännu då jag har betalat av två krediter på ca 9k och stängt dessa två konton. </p><p></p><p>Det som inte syns på UC eller finns med är mitt billån som ligger på 78 170. Lön på 28 317 före skatt (väntar på min nya lön så fort fackförbunden har förhandlat klart) </p><p>Deklarerade 336 218kr förra året. Får även en skatteåterbäring på 9K 3800 av dom går till sommar däck och resten betalar jag in extra på nåt av mina lån/krediter nu i april. Har även en medlånetagare dennes lön är på ca 32000/mån</p><p>Så vad tror ni kontakta Collector och chansa där eller gå till Swedbank och lite större chans där? som jag fattar det så tar dom hänsyn till annat om man besöker banken? </p><p>Av att döma denna tråd som har värre än mig just nu så verkar collector bank mer givmilda och vilja hjälpa folk och fått hyfsad bra ränta trots dålig UC/Kreddy</p><p></p><p>Med lånet så skulle jag även få ca 5000 över varje månad som jag antingen kan spara eller använda dom för att betala in extra på lånet och bli av med det snabbare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giz, post: 454494, member: 12664"] Hej står för ett dilemma (gjorde en tråd tidigare) står mellan valet och kvalet att antingen göra en låneansökan på Collector eller besöka Swedbank för att nyttja min medlemsförmån för lägre ränta som medlem i LO Fackförbund Ska köra ett samlingslån på ca 110k för att samla dyra krediter och lån bortsett från ett som är på 133 825K. Har jag räknat rätt så kommer jag kunna släcka 3 lån och 3 krediter om jag har räknat rätt 2FF Kreddy/UC 3.2 (gick upp från 1.7 till 3.2) Tot skuld som syns på UC 248 017 men har inte riktigt uppdaterats ännu då jag har betalat av två krediter på ca 9k och stängt dessa två konton. Det som inte syns på UC eller finns med är mitt billån som ligger på 78 170. Lön på 28 317 före skatt (väntar på min nya lön så fort fackförbunden har förhandlat klart) Deklarerade 336 218kr förra året. Får även en skatteåterbäring på 9K 3800 av dom går till sommar däck och resten betalar jag in extra på nåt av mina lån/krediter nu i april. Har även en medlånetagare dennes lön är på ca 32000/mån Så vad tror ni kontakta Collector och chansa där eller gå till Swedbank och lite större chans där? som jag fattar det så tar dom hänsyn till annat om man besöker banken? Av att döma denna tråd som har värre än mig just nu så verkar collector bank mer givmilda och vilja hjälpa folk och fått hyfsad bra ränta trots dålig UC/Kreddy Med lånet så skulle jag även få ca 5000 över varje månad som jag antingen kan spara eller använda dom för att betala in extra på lånet och bli av med det snabbare. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.
Topp