Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Betting - Spel på samma bolag, kräva tillbaka pengar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stevieee" data-source="post: 482111" data-attributes="member: 2909"><p>Tack för ditt svar och för att du delar med dig av hur du driver dina ärenden.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Själv har jag hållit på med mitt ärende i många år nu, så ärligt talat har jag ibland tappat hoppet lite. Jag försökte länge själv, både mot Casumo och via MGA, men upplevde mest att det drog ut på tiden utan att något egentligen kom framåt. Det känns som att just Casumo har varit väldigt bra på att förhala saker jämfört med många andra bolag.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Till slut valde jag därför att lämna över mitt fall till Magnus som nu driver det vidare. Han tar en viss procent vid framgång, men för mig känns det helt rimligt efter alla år jag själv försökt få gehör utan resultat.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>När det gäller bevisning har jag faktiskt ganska mycket material. Bland annat fick jag under lång tid 15 % cashback varje måndag. Jag hade även kontakt med så kallade loyalty managers och det finns sparade chattar från den tiden. Det kunde till exempel handla om att jag skrev att jag förlorat stora summor under natten och mådde dåligt, och ändå kunde få erbjudanden om nya pengar att spela för.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Jag har också dokumentation från när de blev svenska och begärde “source of wealth”. Där skickade jag in ett låneavtal som de accepterade, trots att det egentligen borde ha varit ett tydligt varningstecken.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Utöver det finns det en hel del chattar och historik över flera år som visar hur spelandet såg ut.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Förhoppningen är förstås att det går att nå någon form av uppgörelse innan det behöver gå hela vägen till tingsrätten, men annars är jag beredd att låta det prövas där.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Jag håller helt med dig om att det inte borde handla om hur stort beloppet är, utan om spelmönstret och om bolaget haft möjlighet att agera utifrån den historik som funnits.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Önskar dig också stort lycka till med dina ärenden. Det är värdefullt att folk här inne delar erfarenheter och information.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stevieee, post: 482111, member: 2909"] Tack för ditt svar och för att du delar med dig av hur du driver dina ärenden. Själv har jag hållit på med mitt ärende i många år nu, så ärligt talat har jag ibland tappat hoppet lite. Jag försökte länge själv, både mot Casumo och via MGA, men upplevde mest att det drog ut på tiden utan att något egentligen kom framåt. Det känns som att just Casumo har varit väldigt bra på att förhala saker jämfört med många andra bolag. Till slut valde jag därför att lämna över mitt fall till Magnus som nu driver det vidare. Han tar en viss procent vid framgång, men för mig känns det helt rimligt efter alla år jag själv försökt få gehör utan resultat. När det gäller bevisning har jag faktiskt ganska mycket material. Bland annat fick jag under lång tid 15 % cashback varje måndag. Jag hade även kontakt med så kallade loyalty managers och det finns sparade chattar från den tiden. Det kunde till exempel handla om att jag skrev att jag förlorat stora summor under natten och mådde dåligt, och ändå kunde få erbjudanden om nya pengar att spela för. Jag har också dokumentation från när de blev svenska och begärde “source of wealth”. Där skickade jag in ett låneavtal som de accepterade, trots att det egentligen borde ha varit ett tydligt varningstecken. Utöver det finns det en hel del chattar och historik över flera år som visar hur spelandet såg ut. Förhoppningen är förstås att det går att nå någon form av uppgörelse innan det behöver gå hela vägen till tingsrätten, men annars är jag beredd att låta det prövas där. Jag håller helt med dig om att det inte borde handla om hur stort beloppet är, utan om spelmönstret och om bolaget haft möjlighet att agera utifrån den historik som funnits. Önskar dig också stort lycka till med dina ärenden. Det är värdefullt att folk här inne delar erfarenheter och information. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Betting - Spel på samma bolag, kräva tillbaka pengar
Topp