Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalplan 3 år

När betalplan på tex 3 år är klar kan det komma omprövning de sista 2 åren som man har skuldsanering utan betalplan om lönen ökas?

När betalplan på tex 3 år är klar kan det komma omprövning de sista 2 åren som man har skuldsanering utan betalplan om lönen ökas?

Det är en fråga som jag har sett blivit ställd ganska många gånger här på forumet med varierande svar så kanske bra att det finns en tråd om det.

Om en betalplan är "slut" så finns det väl ingenting att ompröva tänker jag?

Det är en fråga som jag har sett blivit ställd ganska många gånger här på forumet med varierande svar så kanske bra att det finns en tråd om det.

Om en betalplan är "slut" så finns det väl ingenting att ompröva tänker jag?
Min går ut i juli månad detta året då har jag gjort mina betalningar . Hade varit intressant o veta .

Eftersom att skuldsaneringen fortfarande gäller i 5 år så kan den omprövas. Men det ska nog mycket till för att borgenär ska få igenom något.

Funderat samma sen min 3-åriga betalplan tog slut i höstas. Ok om jag skulle bli mångmiljonär (i wish), då skulle jag absolut skicka in en omprövning, men om min inkomst ökar med säg 5000 kr/månad, hur ska man tänka där?

Jag mejlade en gång KFM med just dessa frågor, men fick ett ytterst luddigt svar om att man ska ompröva om inkomsten ändras typ.

Jag mejlade en gång KFM med just dessa frågor, men fick ett ytterst luddigt svar om att man ska ompröva om inkomsten ändras typ.

Låter som ett bra svar ändå, det ska inte lämnas några tydliga ja eller nej svar på sånt där

Låter som ett bra svar ändå, det ska inte lämnas några tydliga ja eller nej svar på sånt där
Kanske det dom borde göra så det blir betydligt tydligare svar. Så slipper dom massa onödiga mail och samtal för att korta ner väntetiderna med ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp