Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalningsfri månad Remember

Hej,

Jag kommer att kicka igång snöbollsmetoden när lönen kommer i slutet av månaden och undrar om någon här vet hur lång tid det måste ha gått mellan betalningsfria månader. Har nyttjat detta en gång, rätt nyligen, men tänkte att det vore bra att beta av alla möjliga smålån direkt i juni och dörefter fokusera på större saker.

Hej !
Remember har 3 st betalfria månader. Tror att du kan betala varannan om du vill . Alltså betala , betalningsfritt , betala . Men tänk då att det kostar .. ditt lån ökar på sig vid varje fri månad.

Tror Remember endast har 2 betalningsfria månader på en 12 månaders period.

Jag hade också 3 stycken. Men kolla vad ni betalar i ränta varje månad. Det är den summan som läggs på skulden

Tack för svar. Väntar på fakturan för att se om det funkar denna månad.

Hej !
Remember har 3 st betalfria månader. Tror att du kan betala varannan om du vill . Alltså betala , betalningsfritt , betala . Men tänk då att det kostar .. ditt lån ökar på sig vid varje fri månad.
Hej,
Verkar inte vara så. Jag betalade förra månaden men hade betalningsfri månaden innan. verkar inte kunna ha det denna månad. Kanske om jag ringer dem?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp